Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvilken annonsetype er det generelt mest å hente på? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 tror det er like mye avkastning på begge, men om du ser på siden min er det både og... Litt tøffere med bildeannonser, men ikke ha for mange, da kommer det til å se ut som en spillebule i Las Vegas... fikk du det til forresten? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Fikk det til ja. Her er siden jeg har laget: LINK (Under bygging enda) Endret 2. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fikk det til ja. Her er siden jeg har laget: LINK (Under bygging enda) Fikk ikke opp noe på den linken din jeg Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fikk det til ja. Her er siden jeg har laget: LINK (Under bygging enda) Likte siden...kjørte samme stil som meg Nå er det bare til å putet opp et hellsikkes med reklame...sånn ca under hver tiende linje eller noe sånt Blir du sponsa? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 gjeste boken funker ikke men som sagt , den er jo under bygning (hater den stygge smileyen der!) tok noen dager før min var ferdig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ingen gjestebok jeg får til å fungere Noen tips? Angående mye reklame, er det ikke sånn at en kun kan ha 3 per side? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 sjekk min du! Der skal du se sider med mer enn 3 gitt! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fikk adsense oppe å gå tidligere idag, har faktisk allerede tjent hele 1,43 dollar Her er forresten siden min. Gi meg gjerne tilbakemeldinger via mail eller kommenter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Her har det ikke komme noe enda Har sidevisninger noe å si på hvor mye en tjener? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vet ikke, men jeg har hvertfall 8 klikk. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som har erfaringer med euroads? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hadde adsense på siden min en stund. Etter to uker stengte de den med begrunnelsen at den hadde for uforholdsmessig mange klikk. Så bakdelen med adsense er at de kan slutte kontrakten når det passer dem, selv pga ting som du selv ikke har kontroll over... Men det er jo helt ok sånn hvis det fungerer som det skal Reklamer som ikke er plagsomme (tekst) og generelt sett relevante! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Angående mye reklame, er det ikke sånn at en kun kan ha 3 per side? Det er korrekt, du kan kun ha tre enheter på samme side til enhver tid. sjekk min du! Der skal du se sider med mer enn 3 gitt! Det kan ikke jeg se at du har? Det skal som nevnt ikke være mulig å vise mer enn tre samtidig. Har du funnet et smutthull eller er det bare skryt Noen som har erfaringer med euroads? Jeg har brukt dem litt, men for å være helt ærlig så synes jeg tradedoubler har det beste opplegget. Har ikke fått utbetalt noe fra euroads jeg da men... Hadde adsense på siden min en stund. Etter to uker stengte de den med begrunnelsen at den hadde for uforholdsmessig mange klikk. Dersom de mistenker juks, eller mottar ekstreme mengder klikk fra samme IP adresse vil jeg tro de stenger kontoen av den grunn.... Endret 4. november 2008 av R@ge Lenke til kommentar
itgnuru Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vi antar at du har opprettet en Adsense-konto, det er så enkelt at du ikke trenger hjelp. Bare gå til google.com/adsense og følg instruksjonene. Er man først litt trang i nøtta hadde sikkert denne uttalelsen fra artikkelen vært litt mer betryggende dersom man faktisk kom dit man skulle sår man trykket på linken... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Har fått et problem med adsense. Annonsene vises ikke på forsiden, de vises kun når man går inn på innleggene. Her er siden min: Teknoguiden. Noen som vet hvordan man fikser dette? Det funket fint for noen dager siden.. EDIT: Hadde bare for mange annonser på siden :!: Endret 8. november 2008 av Anti LFC Lenke til kommentar
lknight Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) uffda.. sjekk hva jeg fikk på e-post fra Google: Da vi nylig gjennomgikk opplysningene våre, fant vi ut atAdSense-kontoen din utgjør en betydelig risiko for AdWords-annonsørene våre. Vi har bestemt oss for å deaktivere kontoen fordi det å beholde kontoen i utgivernettverket kan skade annonsørene våre økonomisk i fremtiden. Vi ber om forståelse for at vi anser dette som et nødvendig tiltak for å beskytte interessene til både annonsørene våre og andre AdSense-utgivere. Vi er klar over at dette kan forårsake problemer for deg, så vi vil på forhånd takke deg for din forståelse og samarbeidsvilje. hvordan og hvorfor ble kontoen min stengt pga. dette? fant INGENTING om det på sidene deres... tror jeg skal sende en liten klageskjema til Google å forklare de om at jeg ikke har gjort noe galt.. har ikke klikket EN eneste gang på mine egne annonser, jeg har holdt meg innenfor 3+3-regelen og jeg har kun hatt 5-10 klikk annen hver dag ellerno.. noen forslag/ideer på hva jeg skal gjøre med det her? edit: skal sies at eg har en AdWords-konto også.. kan det ha noe med saken å gjøre..? Endret 27. november 2008 av lknight Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) hvordan og hvorfor ble kontoen min stengt pga. dette? Sto vel ikke hva som var grunnen til at du ble beskrevet som en risiko, eller er jeg blind?? Kanskje spørre dem hyggelig om en litt bedre forklaring slik at du ikke i vanvare skal gjøre samme feilen i fremtiden? edit: skal sies at eg har en AdWords-konto også.. kan det ha noe med saken å gjøre..? Det burde heller være en fordel at du også er en kunde som betaler til google. Ser ikke helt hvordan dette skal ha noe med saken å gjøre. Eneste jeg kan tenke meg er at du må ha hatt noe gufs på siden din som ikke samsvarer med google's regler. har du noen link til siden de sto på så er det jo litt enklere å svare da... Endret 27. november 2008 av R@ge Lenke til kommentar
_david_ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei! Jeg er 17 år nå, og var bare 16 da jeg begynte å tjene penger på nettet. Jeg tjener rundt 1000kr daglig. Hvordan? Jeg koder enkle script, nettsider som kan genere masse trafikk. Sjekk f.eks sexyemilie.com, og gjett hvor mye jeg tjener på den? Siden har mellom 50-80000 nye, unike besøkende hver dag. Bra guide, men i realiteten trenger man flere tusen besøkende om dagen bare for å tjene en smule penger. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, genialt! Fått link til mange slike sider av kompiser som vil se flere bilder :!: forresten godt å vite at man ikke trenger å være 18 for å få penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå