Kristian L Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 visst dette gjelder ennå.. er jeg med visst det er ok på call of duty 4, counter strike source delen ^^ add meg på steam og msn visst dere er interessert.. btw spill cs i mange år.. kan ikke telle ^^ call of duty 4 .. .kjøpt det dagen etter det ble utgitt.. spilt siden da x) Steam: austinharper MSN: [email protected] Takker mvh. Kristian Luneborg Lenke til kommentar
tori94 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Bump! skal sende inn søknad Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Frister å melde meg på er! 19 år gammel ex Cod4 spiller på ps3. Så solgte jeg ps3, og har ikke spilt Cod siden. Bestilte det til PC i går, sendt i dag. Verker noe helt utrolig i Cod- finger'n om dagen, men usikker på hvordan form jeg er i på pc! Blir spennende å se, men var en svæært aktiv og brukbar cod4- spiller på ps3 da! Ser ut som en flott "casual" klan med planer om klanmatcher. Er cod4 klanen aktiv? Lenke til kommentar
Simpak Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 CoD4 delen er aktiv, men med en veldig liten del spillere. Vi prøver å få flere og flere, og det ser ut til å gå oppover! Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, vi vil lage nye CoD4 Squads etter hvert. Hittil har vi en CoD4 Two Man Squad, som snart er i gang med kamper. Vi er veldig interressert (Sikkert feil stavet =/ ) i nye CoD4 spillere. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Oppdatert. Ny server. IP: 94.75.248.224:27015 Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Oppdatert. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Oppdatert. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Fullstendig oppdatert. Lenke til kommentar
martsK Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei, Har både CSS og BF2, har spilt en del. Vurderer å bli med i klanen deres, men strømforsyninga til PC'en røyk, så har bestilt en ny en. Høres ut som en god clan med et utbredt samfunn i flere spill. Min alder er 15 år, har spilt BF2 i flere år, CS:S bare noen få ganger. Jeg kontakter dere så fort PC'en er oppe og går igjen Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Høres bra ut martsK Ser frem til å høre fra deg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg joinet! Er du uten klan og sånt bør du vurdere å bli med i SopClan. Jeg var uten klan og joinet, de er kanskje ikke sånn mega pr0 da, men det er veldig kjekt å møte masse nye folk. Høres litt lame ut i teorien, men seriøst prøv det! For slapp til å stikke helt inn på siden for så og registrere deg på forumet? Registrer deg her! Btw, Jbknutsen.. tror du det noen gang kanskje blir en TF2 klan også ut av SopClan? litt pro, men ikke mega pro? høres ut som noe for meg.. hadde jeg hatt tide så skulle jeg jammen santen meg joinet, men det har blitt skralt med seriøs CS spilling i det siste.. det koster karftig av fritiden å være student og jeg for min del kan ikke vente til jeg endelig kommer inn i lære.. da blir det jo litt mer tid til å nerde sg på kvelden uten at det blir hele livet^^ Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvordan er "skills" nivået på denne klanen da? Om det er den klanen hvor mange har 20 kills og 3 deaths, så er nok jeg litt for dårlig. Er 15 år og middels god vil jeg si. Pleier å få k/d ratio på 2, men det hender jeg har "my moments". Spiller CS:S, CoD4, evt BF2 om jeg finner cd'n og key. Spiller for tiden i en venneklan, men er ikke akkurat morro når det eneste som står i hodet på de er rpg gungame i CS:S. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Skills nivået er rundt mid. Noen i klanen ligger på 20-3, men de fleste ligger vel på rundt 1-2 i KD. Vi er ikke kjempeseriøse, men er mer en casual klan, eller klan community. Du trenger ikke å være god for å bli med, det holder at du poster en god application, og er aktiv. Vi spiller PCW et par ganger i uken, og vi har fire PCW lag i CS:S. To 5 Man Teams og to 3 Man Teams. Du trenger ikke å spille PCW for å bli med. Forresten, det holder at du spiller en 5 timer i uken 2ball Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hmm, interessant. Hva er gjennomsnitts alderen i klanen? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Snittalderen ligger på cirka 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå