Gå til innhold

Ginseng, informasjon og anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt meg og kjøpe dette kosttilskuddet. Mange som roser det men finnes dessverre ikke så veldig mye studier rundt det.

Det høres jo ut som noe som er veldig bra og få i seg i løpet av dagen.

Jeg er foresten av den typen som er skeptisk til og putte i meg for mye av syntetiske ting.

Kostilskuddene jeg tar nå om dagen er: Selolje(omega 3), Multivitamin, og ZMA før legge tid.

Noen som har prøvd eller bruker Ginseng? Det finnes jo flere typer, og hvilken er anbefalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yez, kjøpte Rosenrot jeg. Skal vist være noe av det samme opplegget. Men fy så dyrt.

mye av disse kosttilskuddene er priset opp i været, rosenrot har jeg faktisk ikke prøvd, men skal visstnok ha en oppkvikkende effekt som ginseng ;) og som sagt her så funker det visstnok også på lillemann ;)

Lenke til kommentar
Yez, kjøpte Rosenrot jeg. Skal vist være noe av det samme opplegget. Men fy så dyrt.

mye av disse kosttilskuddene er priset opp i været, rosenrot har jeg faktisk ikke prøvd, men skal visstnok ha en oppkvikkende effekt som ginseng ;) og som sagt her så funker det visstnok også på lillemann ;)

Yes, var ikke billige greiene. Kosta meg 170,- spenn for 40 tabeletter. Er dog rosenrot ekstrakt. Så får vurdere og bestille mer fra utlandet, som er the real shit.

Ja, får se om det hjelper på lille mann ;P Ikke noe dame om dagen så han har ikke fått så alt for mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ginseng er jo et adaptogen. Du får ikke mer energi av det, bare bruker opp

det du har av energi raskere.

Da ville jeg heller sovet en time lengre. Spis mer grønnsaker og sånt.

Mye enklere måte å få økt energinivå på.

Ginseng bare brenner ut lyset ditt i begge ender. Kortsiktig gevinst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...