Supernaut_ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, har tenkt meg og kjøpe dette kosttilskuddet. Mange som roser det men finnes dessverre ikke så veldig mye studier rundt det. Det høres jo ut som noe som er veldig bra og få i seg i løpet av dagen. Jeg er foresten av den typen som er skeptisk til og putte i meg for mye av syntetiske ting. Kostilskuddene jeg tar nå om dagen er: Selolje(omega 3), Multivitamin, og ZMA før legge tid. Noen som har prøvd eller bruker Ginseng? Det finnes jo flere typer, og hvilken er anbefalt? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Føler du deg slapp? Hvis jeg har forstått det riktig så er jo dette i første omgang oppkvikkende. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei nei, på ingen måte. Men skader ikke å få enda litt mer overskudd. Trener 4-5 ganger i uka og spiser mye. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det skader vel ikke å prøve det? Er jo ikke akkurat hjertemedisiner. Funker det ikke sånn du hadde forventet så er det jo bare å slutte. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Yez, kjøpte Rosenrot jeg. Skal vist være noe av det samme opplegget. Men fy så dyrt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Rosenrot skal jo være bra for veslemann også, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Yez, kjøpte Rosenrot jeg. Skal vist være noe av det samme opplegget. Men fy så dyrt. mye av disse kosttilskuddene er priset opp i været, rosenrot har jeg faktisk ikke prøvd, men skal visstnok ha en oppkvikkende effekt som ginseng og som sagt her så funker det visstnok også på lillemann Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Yez, kjøpte Rosenrot jeg. Skal vist være noe av det samme opplegget. Men fy så dyrt. mye av disse kosttilskuddene er priset opp i været, rosenrot har jeg faktisk ikke prøvd, men skal visstnok ha en oppkvikkende effekt som ginseng og som sagt her så funker det visstnok også på lillemann Yes, var ikke billige greiene. Kosta meg 170,- spenn for 40 tabeletter. Er dog rosenrot ekstrakt. Så får vurdere og bestille mer fra utlandet, som er the real shit. Ja, får se om det hjelper på lille mann ;P Ikke noe dame om dagen så han har ikke fått så alt for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi har jo både denne og denne. Lenke til kommentar
_wave_ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ginseng er jo et adaptogen. Du får ikke mer energi av det, bare bruker opp det du har av energi raskere. Da ville jeg heller sovet en time lengre. Spis mer grønnsaker og sånt. Mye enklere måte å få økt energinivå på. Ginseng bare brenner ut lyset ditt i begge ender. Kortsiktig gevinst. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 er ikke alle som har muligeheten til å sove en time lengre, og hvorfor ber du personer om å spise mer grønnsaker for å få energi, grønnsaker er så og si totalt blottet for kj/kcal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå