Gjest Redd for akillessenen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Har et problem. Er veldig redd for at akillessenen min skal revne, eller at noen skal skjære den av med kniv. Det med sistnevnte er et problem når jeg er hjemme, og er veldig redd for og stå framfor en seng som ikke går helt ned, er da og redd for at noen skal bare kutte av senen der. Sliter veldigt med slike tanker og lurer på om jeg kan få tankene bort på en eller annen måte??? Evt. finnest det akillessene beskyttere, som du plassere f.eks ned i sokken?? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Aida, må ikke leve deg så mye inn i skrekkfilmer Du bør heller overvinne frykten enn å bruke beskyttere, hypnose f.eks kan ta sånne sjeldne fobier Endret 28. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jahaja. Merkelig "fobi". Du får kjøpe deg leggbeskyttere og kutte av leggskinnene. Kun bruke nedre delen.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg tviler på at monstrene under senga di er ute etter akillesen din. Mine monstre er hvertfall kun interessert i å kutte av ører og tær. Endret 28. oktober 2008 av likferd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Du har ikke tilfeldigvis fått fobien etter at du så en skrekkfilm med en fyr som gjennoppliver bikkja og sønnen sin og dem blir onde? Og så står han ved senga da babyen (sønnen) ligger under og tar fram et skapell og skjærer akillesen av han før han blir drept på en eller annen syk måte? Endret 28. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei, har ikke det. Tenker du på den der Pet Semetary av Stephen King? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det stemmer BØH! Endret 28. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå