Gå til innhold

Vannkjølingsfolk! Hjelp til ny PC

Anbefalte innlegg

Hei,

etter å ha holdt meg til bærbar i dei seinare år er lysta etter ein ny stasjonær PC til speling, videoredigering etc. bjønt å melde seg for alvor. Eg har bestemt meg for å vente på Core i7 sidan eg trur eg vil dra nytte av den til f.eks. videoredigering, DVD-enkoding osv. Det eg kunne tenke meg å kjøpe inn så snart som mogleg var kabinett, PSU og kjøleløysinga. Kunne tenke meg å bevege meg over på vasskjøling, men for å vere ærleg så er dette nytt for meg. Pris har ikkje så mykje å seie sidan eg kjem til å beholde dette for lang tid framover.

- Kabinett: Lian Li. Har hatt Lian Li før, og var storfornøgd. Eg vil ha et romslig kabinett med god plass til vasskjøling. Forslag? 2-3000 kr.

- PSU: Må ha nok av kraft, og med letthet dra f.eks. 4870 i CF eller GTX 280 i SLI.

- Kjøling: Vasskjøling. Gjerne et komplett sett om der fins noko dugande. Kjem til å kjøle det som kan kjølast med vatn, bortsett frå PSU. Maks ca. 3000 kr.

Så om nokon kan peike meg i rett retning så hadde eg sett stor pris på det. Kjem til å handle på netshop.no i første omgang.

Endret av Humbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...