HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg bare elsker denne filmen; og Star Wars generelt egentlig. Lenke til kommentar
rogergr Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Darth Vader og Luke Skywalker, Chewbacca og ewoker, stormtroopere og alliansen. Det er klart for en nærmere titt på siste kapittel i sagaen om Star Wars. Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Satt just og tenkte på å se den når jeg kommer hjem. Skummelt... Dette var FØR jeg merket artikkelen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er The Force, Mikkel™. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Spørsmålene fansen umiddelbart stilte seg mens rulleteksten gikk var nærmest uendelige: Hva skjedde med Han Solo? Var Dart Vader virkelig Lukes far? Ville Luke gjenoppta treningen til å bli Jediridder? Hvem er Dart Vader? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Lei skrivefeil. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er The Force, Mikkel™. så sant så sant, satt nettopp å så på filmen i går [1080P] Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 "I felt a disturbance in the force" Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Morsomt. Driver og ser opp igjen SW-serien med dama (hennes første gang) og i kveld er det RotJ sin tur Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ah, første gangen er alltid spesiell (som med så mye annet). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei, når jeg tar helg nå skal det handles inn nytt surround anlegg til tv-en og masse diggogså er det star wars marathon helga ut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde maraton i sommer med en gjeng. 14 timer Star Wars i ett er en opplevelse man sent glemmer. Det hele ble selvsagt enda bedre ved å se de i hd. Til sammen vil jeg si at dette er den beste filmserien i historien. Og forresten, veldig bra artikkel. Håper bare at Lucas snart klarer å gnu et en Blu-ray release. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig, er nok en av de mest episke filmseriene som noensinne er laget. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Min favoritt i den gamle trilogien, og kanskje hele sagaen. Kommer aldri til å glemme da jeg så denne hjemme på VHS med de fryktelige sluttscenene der keiseren gjør ... ja jeg skal ikke avsløre, men dere skjønner Veldig interessant artikkel, utrolig dumt synes jeg likevel at Steven Spielberg ikke fikk regissert den. Kunne blitt en av hans beste filmer! Endret 28. oktober 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Damene like de søte bjørnene, samme med ungene. Så om mannfolka kan være litt mer givende så kan man innrømme at produktet SW ble mer universal ved deres inntog. Spin-off filmer fikk de også. Ungene har vel sett denne filmen 25 ganger de siste 2 månedene. Jeg elsker Star Wars, det gledet meg ekstra at Pokemon nå ikke er "kult" lenger. Det er Star Wars for alle penga for de to småtrollene mine (samt alle ungene i nabolaget). Rett og slett fantastisk. I tillegg kan jeg si til ungene at de "ikke må bli sint, husk det er veien til den mørke siden av kraften" Jedier burde ledet barne-tv. Uten tvil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Fantastisk dialog fra Kevin Smith's Clerks 2, der Randall skjeller ut et par LOTR fans til gullmedalje: Se filmen hos Youtube "There is only ONE return okay, and it ain't -of the king it's -of the Jedi" Endret 30. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har alltid vært av den oppfatning av A New Hope og The Empire Strikes Back har knivet om SW-tronen, men etter å ha sett den orginale trilogien igjen for en liten stund siden skiller The Return of the Jedi seg ut som den klart beste. For det første: Den er LENGRE. De to første filmene blir altfor korte spør du meg, og det fokuseres på alt for lite i en to timer lang film. Litt vanskelig å forklare, men for min del så gir ROTJ mer mening og mer dybde. For å ikke snakke om Luke sin endelige konfrontasjon med Vader, etterfulgt av keiseren. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Veldig bra artikkel Mange har Empire som sin favoritt SW-film, men jeg liker Hope og Jedi bittelitt mer. Disse filmene har fremdeles de beste og mest troverdige romsekvensene jeg har sett. Det er bare noe med CGI som ser CGI ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Alle effektene i SW er stort sett små modeller og veldig bra lyd som gir dem liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg