P-in-P Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor mye får egentlig Amobil for å presse ut så mange agurker som det overhodet går an om iPhone? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Opplev det populære satelittbildeprogrammet på en skjerm med multitouch. Les mer Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet faktisk hvor jeg bor. Behøver ikke å kjøpe iphone for å finne huset mitt. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fantastisk greit program! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet faktisk hvor jeg bor. Behøver ikke å kjøpe iphone for å finne huset mitt. Tanken er og vel kunne finne steder du ikke vet hvor er? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet faktisk hvor jeg bor. Behøver ikke å kjøpe iphone for å finne huset mitt. Tanken er og vel kunne finne steder du ikke vet hvor er? Til det har jeg Nokia Maps. (Da finner jeg i tillegg ut hvordan jeg kommer meg dit) Så det så Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tviler på om fly-simulatoren i programmet blir taklet av iPhone. Synd, det er noe av det kjekkeste med programmet.(når man ikke skal finne ut av hvor noe ligger da) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Både iPhone og iPod Touch har jo Google Maps da. Den kan vise satelittbilder virker jo artig uansett, dette skal lastes ned, Lenke til kommentar
Newton Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tviler på om fly-simulatoren i programmet blir taklet av iPhone. Synd, det er noe av det kjekkeste med programmet.(når man ikke skal finne ut av hvor noe ligger da) Den er nok ikke implementert i iPhone-utgaven av Google Earth. Men om du har interesse for flysimulatorer kan du jo prøve X-Plane 9 for iPhone: http://www.flightsimx.co.uk/xplane/iphone-x-plane-review/ Utrolig kul liten sak Lenke til kommentar
Janti Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Opplev det populære satelittbildeprogrammet på en skjerm med multitouch. Les mer Har hatt dette programmet på Sony Ericsson W960i i snart et år. Fint program. Jan Lenke til kommentar
GSM Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har hatt dette programmet på Sony Ericsson W960i i snart et år. Fint program. Jan Tviler jeg på.... Google maps kanskje? artig det også, men langt i fra det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg