Gå til innhold

BK: Seterløe i Herredsdalen.

KristineS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Still croppen på forhånd inn på 1680px 950px, canvas til 1680px 1050px, så får du den sorte rammetypen i bredformat som jeg får. Prøv det, for den blir virkende litt "brevboks. Men det gjør meg så absolutt ingen ting, for det funka faktisk veldig bra slik. Og som du sikkert mistenker, så likte jeg veldig godt etterbehandlingen og motivet. Skulle ønske jeg kunne ha vært med og tatt bilder på turen der. :p

Litt forstyrrende de vannmerkene under hyttetingen der det står "demo".

Personlig min nye favoritt blant bildene dine.

Men øk litt kontraster, prøv et bredere format (kanskje), få med resten av steinen nede til høyre og fjern vannmerkene som heter "demo" =)

PS: Hver gang du glemmer å lagre psp-filen av et bilde, vanker det bank i hodet med en stein.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

La merke til de to "demo"-tingene selv og etter at jeg hadde lasta opp bildet. Trodde jeg hadde fjernet alle. Er BW-converteren som lagde dem. Kommer uansett ikke til å få med hele stenen nederst til høyre uansett hvordan jeg gjør det, for hele stenen er ikke med i bildet fra utgangspunktet av.

(Sjokk det at du likte etterbehandlinga Egilanso;P)

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Det er et par tre ting jeg legger merke til her.

For det første syns jeg kanskje du har klippet av litt for mye i bunnen, men hvis jeg ser bort i fra det syns jeg du har fått med "flyten" i taket godt.

Med hensyn til fargene ville jeg nok satset på å tone ned blått/lilla litt, som det er nå stikker disse fargene veldig ut, uten at det er en "grunn" til det.

Til sist syns jeg det mangler noe med tanke på trærne i bakgrunnen til venstre - litt satt på spissen så ser det ut som om bakgrunnen, og bygningen kommer fra to forskjellige bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...