KristineS Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Bilde jeg tok i sommer når jeg var og gikk tur i Herredsdalen i Straumsnes(Tingvoll kommune). Etterbehandlet i PSP XI. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg blir litt forstyrret av de svarte "rammene", men de passet inn på en eller annen merkelig måte (noe som er helt vanvittig siden jeg egentlig hater rammer). Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Når det gjelder rammene og redigeringa generelt så må jeg bare si at jeg er ganske inspirert av kjæresten min. Syntes selv det ble litt mer kjedelig uten ramma. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det hadde ikke vært mulig å få ta en titt på en utgave uten ramme? Bare for å ha noe å sammenligne med? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 På det bildet her hadde jeg dessverre glemt å lagre psp-fila(Noe jeg egentlig glemmer på de fleste bilder) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Synd. Men det er ikke et dårlig bilde det her altså. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes ikke det hvite greiene i bunnen der passet noe særlig godt inn. Ellers så likte jeg hva du har gjort med fargene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Still croppen på forhånd inn på 1680px 950px, canvas til 1680px 1050px, så får du den sorte rammetypen i bredformat som jeg får. Prøv det, for den blir virkende litt "brevboks. Men det gjør meg så absolutt ingen ting, for det funka faktisk veldig bra slik. Og som du sikkert mistenker, så likte jeg veldig godt etterbehandlingen og motivet. Skulle ønske jeg kunne ha vært med og tatt bilder på turen der. Litt forstyrrende de vannmerkene under hyttetingen der det står "demo". Personlig min nye favoritt blant bildene dine. Men øk litt kontraster, prøv et bredere format (kanskje), få med resten av steinen nede til høyre og fjern vannmerkene som heter "demo" =) PS: Hver gang du glemmer å lagre psp-filen av et bilde, vanker det bank i hodet med en stein. Endret 28. oktober 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) La merke til de to "demo"-tingene selv og etter at jeg hadde lasta opp bildet. Trodde jeg hadde fjernet alle. Er BW-converteren som lagde dem. Kommer uansett ikke til å få med hele stenen nederst til høyre uansett hvordan jeg gjør det, for hele stenen er ikke med i bildet fra utgangspunktet av. (Sjokk det at du likte etterbehandlinga Egilanso;P) Endret 28. oktober 2008 av Cinque Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er et par tre ting jeg legger merke til her. For det første syns jeg kanskje du har klippet av litt for mye i bunnen, men hvis jeg ser bort i fra det syns jeg du har fått med "flyten" i taket godt. Med hensyn til fargene ville jeg nok satset på å tone ned blått/lilla litt, som det er nå stikker disse fargene veldig ut, uten at det er en "grunn" til det. Til sist syns jeg det mangler noe med tanke på trærne i bakgrunnen til venstre - litt satt på spissen så ser det ut som om bakgrunnen, og bygningen kommer fra to forskjellige bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå