Ledard Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei Jeg jobber med et prosjekt om (X)html og ønsker å intervjue noen personer som kan ganske mye om HTML, og kanskje har vært med å bidra noe i dette miljøet. Dette snerver seg da inn til Norske (X)Html kode konger og dronninger, men uansett hva jeg enn nå prøver har jeg ikke klart å fått tak i noen navn. Er det noen her inne som kan hjelpe meg med dette. Personer jeg leter etter er de som kan mye om Html og kanskje har vet litt om oppstart og utviklingen til XHtml, og som nevnt kanskje har hatt litt inflytelse Rett og slett: "Kjente html-kodere" som kan HTML og har noe å fortelle innenfor denne fronten. Siden jeg bruker en venns gammel konto så må jeg be dere om å ta kontakt i denne tråden, eller på mail til meg [email protected] takker! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 HTML og XHTML er jo ikke så veldig kompliserte språk, så det er veldig, veldig mange som kan disse. Føler vel egentlig at det er begrenset hvor godt det er mulig å kunne HTML i seg selv. Kanskje det egentlig er webutviklere du er på jakt etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå