lovelyl Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen gode forslag? liker f.eks Identity og Secret window lignende filmer. Også skrekkfilmer ala The others og What lies beneth (skygger fra fortiden) Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Se7en Fight Club A Clockwork Orange Silence of the Lambs One Flew Over the Cuckoo's Nest Twelve Monkeys Mulholland Drive Endret 28. oktober 2008 av calimariae Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Passer Taxi Driver inn her? Isåfall Taxi Driver! Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hide and Seek er jo en helt kurrant film i denne sjangeren. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan anbefale Naboer fra landet Norge! Lenke til kommentar
georgios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg likte i alle fall Awake Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Funny Games. Regner i hvert fall med at den faller inn under kategorien psykologisk thriller. Finnes også en Amerikansk remake som jeg ikke har fått sett enda, men den skal visst være helt lik originalen. Filmen inneholder også en sunn dose med Brecht-grep for de som syns slikt er festlig. Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 takk for mange gode forslag Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke 100% om session 9 går under her, men tror den er ganske nær. Sjekk den ut ivertfall. http://www.imdb.com/title/tt0261983/ Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 "The Mothman Prophecies" husker jeg så for lenge siden uten i vite noe som helst om den. Overrasket veldig, stemningen og mystikken er veldig god. Men som sagt lenge siden jeg har sett den, så er ikke sikkert jeg synes det samme idag. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Reknar med at Disturbia går inn i kategorien her. Likte den filmen meget godt. EDIT: Når eg tenkjer meg om innser eg at den kanskje ikkje passar heilt inn i kategorien. Endret 29. oktober 2008 av afirm Lenke til kommentar
lovelyl Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Så Dragonfly her om dagen. Syns den var litt spennende. Tok ikke helt av, men vel verdt å se Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Anbefalingstråden: Trenger du anbefalinger? Post her!I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg