masterboy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Har kjøpt en billig 20" LG skjerm til regnskapsmakinen min (endelig kastet CRTen fra 95). Skjermen har et stilig utseende og er i grunnen helt grei mht. at den koster kr. 995,-. Det er imidlertid en ting som er utrolig irriterende, det flimrer! Særlig framtredende er flimringen ved lyse farger iblannet gråtoner. Dersom men stiller fargen på skrivebordet i win XP den gule med litt gråtone i, nesten sennepsgul, blir man sjøsyk av å se på! Jeg har en Dell 2407 på den andre maskinen min, og ser er det ikke antydning til flimring! Jeg har også prøvd Dell skjermen og en Benq skjerm på regnskapsmaskinen uten at noe flimring har oppstått. Har prøvd med Gf6200, Gf7900GTX og radeon X1800 grafikkort uten at det gav noe annet resultat. Spørsmålet er om dette er noe en kan reklamere på. Som igjen gir spørsmålet om dette problemet er vanlig for denne skjermen eller billigskjermer generelt. Lenke til kommentar
Mort83 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hadde litt flimring på min skjerm også.. flimringen gav seg da jeg putta strømkabelen inn i et annet strømuttak.. Det blei visst litt forstyrrelse på signalet når den sto i samme kontakt som dataen... Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har nøyaktig samme problem med samme skjerm. Den flimrer som et uvær, angrer på kjøpet. Tror jeg skal benytte meg av returretten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå