Kakko Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ikke det at jeg ønsker dette, men fant ingenting om det når jeg søkte rundt. Hvordan kan man med vilje bli ringt opp av telefonselgere? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ringe Teleperformance og be dem legge deg inn på alle listene som finnes! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er kanskje en grunn til at ingen synes akkurat det er så viktig informasjon? Er vel ikke så mange som ønsker det. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Moro å kødde med dem da Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, du kan jo kjøpe et telefonnummer til, og ha en helt sinnsykt klikk telefonsvarer som høres ut som om du snakker med dem? Genial practical joke Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan godt ringe til deg jeg Befaring på boligalarm \o/ Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bare legg ut nummeret ditt her, så skal jeg nok få noen til å få ringt deg opp. Lenke til kommentar
espenaskeladd Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ringe Teleperformance og be dem legge deg inn på alle listene som finnes! prøvde å klikke på linken din, men kom bare rett inn på gulesider... har du en link som funker? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Moro å kødde med dem da Morsomt de første par gangene kanskje, men 25. gangen de ringer mens du spiser middag, står i dusjen eller har nesten rundet siste level i spill X kan det det hende du angrer på at du havnet på den listen. Eller når de gir nummeret ditt til TelefonselgereUtenGrenser.com og de begynner å kødde tilbake, klokka to om natten... Geir Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvis jeg ringer fra telefonen til en kompis, kan jeg da få de til å føre opp han på de listene? Bare lurer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå