Gå til innhold

Rapporterer, men ingenting skjer!

Anbefalte innlegg

Apropos det så har jeg flere ganger rapportert moderatorer fordi de har hatt for lange signaturer. Er ikke snakk om mye, men et ord eller to som har sneket seg ned på en ekstra linje. Akkurat DE rapportene tar som regel lengere tid å behandle av en eller annen grunn tydeligvis :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I wonder. :hmm: Men en ting. Ser ofte at signaturer er for lange, men hvis jeg sender en PM (hvis jeg føler meg snill, og ikke vil rapportere) påstår de at jeg tar feil. Kan dette ha noe med dynamisk skin vs. "standard" å gjøre? Og hvor er det isåfall reglene gjelder?

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Hadde en diskusjon om akkurat det med noen moderatorer for en stund siden. Tidligere ble det hevdet at det var ipboard pro skinnet i 1280 oppløsning som var fasiten, men i den nyeste utgaven av retningslinjene er det spesifisert at det er diskusjon.no sitt design/skin som er fasiten. Altså ikke dynamisk.

Lenke til kommentar
Nå er den borte. Men spørsmålet er om det var denne tråden eller rapporten som gjorde utslaget. :p

Jeg kan vel avsløre så mye at det var pga. rapporteringen, og nei det var ikke meg som slettet den.

Like greit å bare rapportere for lange signaturer eller signaturer med reklame i, da slipper man at brukerne skal bli "sure" eller "vrange" mot noen. Selvfølgelig er det lov å bruke hodet, f.eks. sende en pm til en venn eller bruker man kjenner godt.

Lenke til kommentar

QUOTE(roberteh™ @ 11/11-2008 : 22:47) <{POST_SNAPBACK}>

Jeg har også følelsen av at mange moderatorer favoriserer brukere og lar ting være enda det er på grensen. Hvis dette stemmer er dette en dårlig utvikling på forumet.

Kameraderi finnes over alt. Det er umulig å bli kvitt. Kanskje i en ideel verden, men det er umulig å oppnå

Lenke til kommentar

Hadde en diskusjon med en moderator her en dag. Jeg mente at en post som kun inneholdt *mine innlegg* var brudd på retningslinjene, og at han fint kunne bruke favoritt-funksjonen isetdet for å rote til forumet. Men moderatoren mente at dette var helt greit, at posten ikke plaget noen, og at det var mange brukere som ikke ville benytte seg av favoritt-funksjonen. Så det hjelper tydeligvis ikke å rapportere regelbrudd, for alt skal jo ses på med skjønn; ikke bare de postene/trådene som fortjener det.

EDIT: Dette var ikke et eksempel, men noe som har skjedd.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Tre ting jeg vil påpeke:

Reglene om klart definerte problemstillinger er der for å skape en god diskusjon, ikke for å straffe folk som ikke formulerer seg bra. En tråd med en dårlig førstepost, som likevell har skapt en fornuftig diskusjon lar i hvertfall jeg stå. Noe annet vil jo gå ut over alle som har brukt tid på å formulere fornuftige innlegg.

Det andre er at en klart definert problemstilling ikke er det samme som en lang formulering. Noen ganger kan en enkelt setning være en bra formulering som skaper debatt, enkelte ganger kan et innlegg på mange hundre ord være et dårlig utgangspunkt.

Eldre tråder får dø i stillhet. En tråd hvor det ikke har vært aktivitet på flere måneder får som regel lov å sove videre.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...