Knugo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Betaen har nå endelig fått en dato! Og den datoen er i dag Alle kan delta. Alt du trenger og gjøre er å registrere deg på www.callofduty.com så vil du få keyen på epost iløpet av dagen. October 28, 2008 is the release date. Your FilePlanet files will not be unlocked until we officially release the BETA. They are letting you PRE-load it. 3 Maps: Castle, Makin, and Roundhouse (yes, map hole fixed). All gametypes will be available, and your level cap will be set to 40. And of course, in case you missed the memo, there will be a fleet of Day-1 servers provided by GameServers.com to ensure you find a lag-free server right out of the gate. kilde. Du trenger ikke å være betalende subcriber hos fileplanet for å laste ned filen. Du kan laste den ned gratis her. Flere som gleder seg? Kanskje sees vi på beta slagmarken -Knugo Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Takk for dette Knugo, selv hadde eg nok ikkje funne ut at det var beta Gleder meg til og spille Lenke til kommentar
Compose Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gah, endelig. Har vært med i betaen på 360 en stund nå, men CoD funker så utrolig mye bedre på pc imo. Desverre tror jeg nok det vil bli vanskelig for meg å spille i dag, i og med at betaen mest sannsynlig vil slippes midt på natta (tidsforskjell). Lenke til kommentar
YMF Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) jeg har lastet ned, innstallert betaen. Men jeg får en windows error med engang jeg prøver å kjøre MP betaen, "blabal har sluttet å virke" noen som vet hva som må gjøres for å fikse det ? Endret 29. oktober 2008 av ito Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 jeg har lastet ned, innstallert betaen. Men jeg får en windows error med engang jeg prøver å kjøre MP betaen, "blabal har sluttet å virke" noen som vet hva som må gjøres for å fikse det ? Hvis du har vista, Prøv å kjøre som administartor ved å høyreklikke på .exe fila og finne aternativet "Kjør som Administrator" BTW, laster ned nå, ca 17%. Noen som har prøvd det og har erfaringer med betaen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har problem selv. Har installert spillet , men det kommer opp:" Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_37.dll ikke finnes. Det problemet kan løse seg ved å installere på nytt" Har avinstallert spillet, men det funker ikke. Help?? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hmm får ikke opp noen servera jeg :| bare helt blankt Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har problem selv. Har installert spillet , men det kommer opp:" Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_37.dll ikke finnes. Det problemet kan løse seg ved å installere på nytt" Har avinstallert spillet, men det funker ikke. Help?? Last ned siste dx9 så funker det topp:-) Lenke til kommentar
nipton Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 haha det står når æ har slått inn key koden æ fikk på mail. The Key code you entered appears to be valid. Activision will never ask you for your key code. Dont tell it to anyone! Dont lose your key code! ok.......... hmm.. sikkert derfor æ ikke får se noen servera på skjermen min men lage en server kan æ. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det der betyr bare at koden er godkjent. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Utrolig mange folk som har problemer med betaen. Jeg for min del får feilmelding ca. hver gang jeg prøver å koble meg til en server. Og hardcore mode er bare en vits her. Alle har jo full hp =/ Lenke til kommentar
nipton Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hmm ok? så koffer får æ ikke se noen servera på skjermen min? :| Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fordi det er sinnsykt bugga. Mange som har samme problem som deg. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hmm ok? så koffer får æ ikke se noen servera på skjermen min? :| Har du fjerna blokkeringen i windows brannmur? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hmm jo dær fikk æ det til hihi Smooooth XD Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 jeg og har hatt mye problemer med beta'n nå først, så var d black screen løsningen var da og vente i cirka 1 minutt så gikk den vekk, så nå bruker jeg 3 minutter på å loade et map, men når det er ferdig blir jeg kicka noen som har løsning? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har problemer med å få startet spillet. Har installert spillet på to forskjellige PC-er nå, men får samme feilmelding på begge. Kjenner flere som har lastet ned fra samme kilde uten problemer(Gamershell) Feilmeldingen: Edit: Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse? Har prøvd å reinstallere. Endret 2. november 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ser ut til at du må innstallere ny versjon av DX9. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tenkte meg at det kunne være noe i den retningen, men hvor får jeg gjort det? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bare last ned nyeste versjon fra microsoft.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå