BorgSol1 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er 3000,- for ett 30D + 2gb minne og ekstra batteri en ok pris? ca 8000 eksponeringer. Vurderer kjøp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis det er originalt batteri og et anerkjent minnekort, så kan det vel vurderes. Hvor gammelt ? Tom Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis det er originalt batteri og et anerkjent minnekort, så kan det vel vurderes. Hvor gammelt ? Tom Er ikke sikker på minnekortet og batteriet åssen merker det er. kameraet er ca 2år gammelt, siste halvannet året kun brukt som backup kamera. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Prisen er forsåvidt grei. Hvis du synes det er OK og kamera ser pent behandlet ut, så er det vel bare å kjøpe. 30D er et knall kamera. Tom Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ok pris. Solgte selv en 30d uten noe extra for 3300 for en måneds tid siden. Endret 28. oktober 2008 av ragamuffin Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ok pris. Solgte selv en 30d uten noe extra for 3300 for en måneds tid siden. Prisen er forsåvidt grei. Hvis du synes det er OK og kamera ser pent behandlet ut, så er det vel bare å kjøpe. 30D er et knall kamera. Tom Ok..takker for svar! Det ser veldig pent ut og selgeren virker veldig seriøs. skal oppgradere fra 350D. Hadde egentlig tenkt å kjøpe ett 350D til ettersom jeg bynte å bli lei av å måtte bytte objektiv i full fart når det oppsto situasjoner som tilsa det. Men etter litt grubling fant jeg ut at jeg heller ville ha 30D når jeg ser att den har fått mye positiv omtale, og at man kan få dem til en menneskelig pris. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 30D i kombo med 350D er bare knall. Kjører det selv. Det er mulig jeg oppgraderer til 50D med tiden; men det blir ikke nå. Tom Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 30D i kombo med 350D er bare knall. Kjører det selv. Det er mulig jeg oppgraderer til 50D med tiden; men det blir ikke nå. Tom ok, det høres jo lovende ut. Om jeg ikke husker feil så er vel bildekvaliteten noenlunde lik på de to kameraene, men 30D er enklere å bruke/gjøre innstillinger på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ok, det høres jo lovende ut. Om jeg ikke husker feil så er vel bildekvaliteten noenlunde lik på de to kameraene, men 30D er enklere å bruke/gjøre innstillinger på? Det stemmer. Samtidig er lysmåleren noe mer presis på 30D; får noe mindre overekspneringer med den. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå