Andreas.L Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har nylig kjøpt meg Swiftech MCX4000B CPU kjøler fra microplex.no og valgte denne Temperaturregulerte thermaltake viften (noe jeg egentlig angrer på): http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1214 Å tenkte faktisk lite på temperatur sensoren, som var et dumt valg i grunn. Jeg har rimelig bra kabinett kjøling(5stk 80mm). Turtallet på denne viften går i 2500rpm som regel hele tiden pga den lave kabinett temperaturen, dette erger meg fordi den ikke kjøler optimalt som jeg ønsker den skal gjøre hele tiden. Hva om jeg rett og slett kuttet av temperatur sensoren? har noen en løsning på dette ville jeg vært takknemlig.. ________________________ Pentium4 Northwood 2.53Ghz 1024 DDR-PC266MHz MSI 845E MAX2-BLR GeForce4 Ti4600 128MB DDR ________________________ Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 tror du bare kan klippa av sensoren og lodde sammen ledningene som den satt på så vil den kjøre på max Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå