tasjlbaill Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, jeg har prøvd å bestille spillet ICO til ps2. De eneste nettbutikkene jeg finner som har det er play.com og amazon, men disse nekter å levere utenfor UK siden spillet ikke kjøpes direkte fra dem, men via andre, som brukt. Noen som vet hvor jeg kan bestille? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan nok være vanskelig å få tak i det. Regner med at det kommer som nedlastbart innhold på PSN før eller senere, om ikke til PS3, så til PS4. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan nok være vanskelig å få tak i det. Regner med at det kommer som nedlastbart innhold på PSN før eller senere, om ikke til PS3, så til PS4. PS4? Det var da veldig til fremsynhet.. Jeg håper virkelig at når PS4 kommer en gang rundt år 2015 så har folk sluttet å gnåle om dette overoppskrytte tullespillet. Ville tro at spillet burde være greit tilgjengelig brukt hos de norske kjedene som driver med det, men da tar jeg kanskje feil. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 For å skjønne når ICO vil få sitt endelige gjennombrudd må man se ting i perspektiv. Hvor mange brukte egentlig PS2's bakoverkompabilitet til å spille PSX-spill? Ikke mange, tror jeg. Derimot spiller folk PSX-spill på sine PS3-er og PSP-er. Hvorfor? Det er blitt retro. ICO blir ikke retro før PS4, og da først vil folk innse dets genialitet(noe jeg forøvrig ikke har klart å se enda). Shadow of the Colossus er blant topp 3 spill jeg har spilt noensinne, ICO? Ble kjedelig ganske fort. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 SotC og Ico ble litt for fattigmanns-zelda for meg. Tøfft med store bosser da. Det skal de ha. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jommen sa jeg Zelda. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Stikk innom en Gamestop eller Game-butikk, så har de det kanskje i brukthylla. Jeg har hvertfall sett opptil flere eksemplarer i butikken der jeg jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå