Okeblol Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hei Har tenkt å gå til innkjøp av ny skjerm Har en viewsonic 17" 4:3 skjerm for øyeblikket Det er litt etterslep i den, til tross for at den har 4 ms responstid (så vidt jeg husker), om jeg spiller og noe form for tekst beveger seg fort over skjermen har jeg ikke sjans til å lese hva som står for eksempel Sliter også litt med synet, så vil ha en skjerm som det er behagelig å se på over lengre tid Jeg kan godt bruke litt penger på en skjerm, er tross alt noe jeg ser på ganske mange timer hver dag. 22" eller 24" Pristaket mitt er vel en 5-6 tusen, om det virkelig er en krem skjerm, men jeg bruker gjerne kun 3000 Jeg er ikke spesielt interessert i å få anbefalt en av de hypa skjermene som reklamerer med lav ms, disse skjermene har vel stort sett kun lav ms å skryte av ? jeg kan i grunnen veldig lite om bildeegenskaper, kontrast, lysstyrke etc, og hva slags betydning disse har. Det er uansett viktigere for meg at skjermen er behagelig å se på enn at den har lav responstid Er det noen som har noen spesielle skjermer åkan anbefales, eller bør jeg heller spørre etter generelle egenskaper å se etter ? Endret 31. oktober 2008 av Jokque Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ingen tips ? Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Samsung SyncMaster 2493HM skal være en veldig god skjerm, selv skal jeg gå for Samsung SyncMaster 2693HM som er storebroren til 2493HM. Eller så har jo også ViewSonic VP2650wb fått mye god kritikk. Merk at de to siste skjermene er 26". Endret 6. november 2008 av leo123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå