OinkOink Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Finnes det en applikasjon som viser deg hvem som har vært innom facebook profilen din og tittet? F.eks "Siste besøkende"? Hadde vært grett og sett hvem som var innom profilen min å snoka:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det finnes ikke. Skulle tatt seg ut. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor skulle det tatt seg ut? Man forventer vel at venner tar turen innom av og til? Er jo ikke et åpent samfunn, så jeg synes dette hadde tatt seg ut:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det må vel kreve at alle andre også har den samme applikasjonen og det blir ikke så lett å få til. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det må vel kreve at alle andre også har den samme applikasjonen og det blir ikke så lett å få til. Jeg forstår ikke hvorfor det må kreve det? En applikasjon som henter brukerdata fra de besøkende og publiserer denne til meg. Finnes jo tusenvis av forskjellige applikasjoner på facebook, og alle må ikke bruke dem for at de skal fungere. Må finne meg en applikasjonsutvikler jeg:D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Applikasjonen kan ikke bare hente data fra alle brukere, kun fra folk som har installert programvaren. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hmm... Mulig du har rett. Andre sier at dette er fullt mulig, men at det strider mot Facebook sine regler. Det skal gå an å programmere dette selv, men det har ikke jeg kunnskaper til i hvertfall :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det går ikke ann. En applikasjon kan ikke hente ut data ifra min profil uten at jeg har godkjent det. Sånn er det med den saken. Eneste håp du har(noe jeg ikke håper på) er at facebookfolka selv legger det inn som applikasjon for alle brukere. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette går ikke, og er nok et bevisst valg fra skaperne. Og jeg er glad for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå