Man|Drake Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har en slags rar "datalagg" f.eks hvis jeg holder inne en tast til en bokstav, f.eks a går den bortover aaaaaaaaaa. så stopper den plutselig i 0.5 sec ca. og fortsetter videre, så stopper den litt igjen, og fortsetter videre, hva kan dette skyldes? Jeg har ikke overklokket noe annet enn skjermkortet. har prøvd default settings på skjermkort, men ingenting hjelper. svar mottas med glede Lenke til kommentar
sega Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 det kan være hvis du har trådløst tastatur ? har opplevd det samma med det med dårlige batterier på trådløst tastatur... har du trådløst tastatur ? Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 har ikke trådløst tastatur. Jeg forstår det bare ikke, er helt bra hvis data'en har stått kald en stund å blir startet opp, finnes ikke noen form for hakking/lagg da. Men etter litt jobbing i windows osv. skjer det, hakker og er ubehagelig, samt at når jeg holder nede en tast stopper det opp med jevne mellomrom. tror kanskje det kan være skjermkortet som går varmt, noen forslag? Lenke til kommentar
sega Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 kanskje vi lukter en liten format ? prøv format eller uhm, kanskje det er rammen din som ikke er helt iform da... ? Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Har selvfølgelig prøvd meg med format, bare av den ene disken though ( c: ) den er partisjonert den disken jeg har, men det skal vel ikke ha noen betydning at de andre ikke er blitt formatert. Rammen er pc2700, noe jeg trodde holdt mål jeg iallefall :/ Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det er windows i et nøtteskall!!! GO LINUX Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg ville høyst sagt at det er Windows! Du vet, Bill gGates fineste program.: "The 0.5 lag plugin for Windows Comes with all systems!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå