Aetius Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nikon retter opp en rekke småfeil, og flikker videre på sitt suksesskamera. Les mer Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det sies at man ikke skal oppdatere firmware med mindre man har problemer - men denne her skal definitivt på kamera i kveld. Godt jobbet av Nikon! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det sier de bare for å redusere antallet flashinger av folk som ikke har peil og får kameraet sitt bricket Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Oj, mange utbedringer her ja.... Må testes i kveld:-) Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Interessant å se hva dette innebærer: # Fokusytelsen i modus for dynamisk AF-område har blitt forbedret. # Fokusytelsen med kontrastgjenkjennende AF har blitt forbedret. # Ytelsen til automatisk hvitbalanse har blitt forbedret. Det er vel bare å oppgradere, så finner vi ut av det... EDIT: Oppgraderte nå. Tok rel lang tid (opp mot ett minutt på hver). Nye menyelementer. Må prøve WB etc senere i dag. Endret 28. oktober 2008 av VirtualBox Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette blir spennende. Oppgradere, så teste! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Interessant å se hva dette innebærer:# Fokusytelsen i modus for dynamisk AF-område har blitt forbedret. # Fokusytelsen med kontrastgjenkjennende AF har blitt forbedret. # Ytelsen til automatisk hvitbalanse har blitt forbedret. Er spent om dette er merkbart i praksis ja. Jeg bruker dynamisk AF-område 90 % av tiden, og bedre hvitbalanse er alltid velkomment (mindre behov for justeringer i RAW converteren). Spesielt kaldt lys synes jeg ofte blir feil. Lenke til kommentar
vrolfsen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som kunne mailet meg .bin filene? Sitter på Mac, men det burde vel gå for det. Men jeg trenger filene utpakket. Om noen gidder, så send dem til jrjohn-1(a)broadpark.no Takker og bukker... JR Lenke til kommentar
erty_ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som kunne mailet meg .bin filene? Sitter på Mac, men det burde vel gå for det. Men jeg trenger filene utpakket. Om noen gidder, så send dem til jrjohn-1(a)broadpark.no Takker og bukker... JR Nikon har lagt ut .bin filene òg for dei som har MAC: lenkje Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ad Mac: Hvis man ser nederst på siden som artiklen linker til, så står det "Beslektede svar". Der ligger link til Mac-pakken. Lenke til kommentar
vrolfsen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takker og bukker :-) JR Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Blir visst en travel dag i morgen. Oppdatere firmware, oppgradering av datakomponenter og så klart teste ut begge deler. Men bare interessante ting da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg