klaraT Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 eg leser fordi det er spennande og morsomt, dei fleste bøkene eg leser finne eg på nettet, delvis pga dårlig utvalg på den lokale bokbutikken og ellers pga elendig utvalg på biblioteket... eg trur eg begynte å lese når eg va 8-10 år, no er eg 16, så eg har haugevis med bøker i bokhyllene, favorittbøkene mine kan eg lese om og om igjen, spesielt twilight bøkene anbefala dei på det sterkaste!! eg trur eg begynte med å lese nancy drew, har ganske mange etter kvert no :!: , så va det vel over på harry potter som fremdeles er en av favorittane Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Leser stort sett bare hvis det er noe jeg er interessert i Men hvis jeg har begynt på en serie så leser jeg de ferdig (Harry Potter feks.) Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Leser ikke så veldig ofte: leser avis på nett eller så er det hvis jeg får/finner en interessant bok Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ting som er interessant får meg til å lese Aviser på nettet og oppsummeringer bak på bøkene som får de til å høres gode ut. Og såklart anbefalinger fra venner og familie Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Interssante bøker om det jeg liker, og bøker som er er bakgrunnen for en serie som Band of brothers osv.... Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg leser mye, og det må nok foreldrene mine ta mye av æren for. De var veldig flinke til å lese til meg når jeg var liten. Når jeg får lyst på en bok, har det mye med hvordan den ser ut på utsiden som bestemmer. Jeg vet det er ganske dumt å bestemme på den måten. Ellers så kanskje jeg har hørt snakk om den på et forum eller lignende (som med Twilight). Jeg leser bare fantasy, for jeg liker å drømme meg bort (har derfor alltid likt bøker bedre enn filmer), og har ennå ikke funnet en bok fra en annen sjanger som jeg liker. Jeg hadde ikke lest så mye som jeg gjør hadde det ikke vært for Harry Potter. Har begynt å lese endel på engelsk, noe jeg liker godt. Jeg er forresten 14 år. Endret 19. desember 2008 av Wheaten Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg elsker å lese er en grunn, men at tittelen er interessant er ganske viktig, omslaget er som så, er ikke alt som virker spennende der. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk mange interesange bøker i julegave. Det skal nok få meg til å lese! Lenke til kommentar
Pikachu Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk en bok på 500 sider med vitser, det får meg nok til å LEse :!: Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er 21 og studerer historie. Blir en del lesing av bøker som ikke står på pensum siden emnene ikke tar for seg det jeg liker, som er andre verdenskrig. Sluker alt som har med den krigen. Da jeg gikk på barneskolen leste jeg ikke så fryktelig mye. En grunn var mangel på interesse og en annen var fotball som tok opp mye tid. Som sagt, bøker om WW2 liker jeg og jeg blir mer interessert i emnet som ei bok tar opp. Etter at boka er ferdig leser jeg gjerne ei ny bok som tar for seg samme emnet for å se om jeg finner noe uoverenstemmelser. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg sliter litt med å få til å lese for tida.. Enda jeg har god tid.. Hvordan er lydbok, synes dere? Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg sliter litt med å få til å lese for tida.. Enda jeg har god tid.. Hvordan er lydbok, synes dere? personlig så liker eg å lese mykje beire enn å høyre på lydbøke, har en tendens til å drømme meg vekk eller sovne for så å våkne å ha gått glipp av halve historia men det er jo smak og behag, lydbøker er jo bra så du kan jo bare prøve et par Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Som regel er det noen i familien/venner som anbefaler meg en bok og hvis jeg liker det så leser jeg den. Er svært sjeldent jeg orker å finne en bok selv Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg sliter litt med å få til å lese for tida.. Enda jeg har god tid.. Hvordan er lydbok, synes dere? Jeg liker lydbøker best, blir sliten og tung i hodet avå lese for lenge, lese sakte gjør jeg også. Desuten kan en høre på lydbok når en går tur, jogger, rydder, maler og andre ensformige handlinger som ikke krever noe tankearbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå