Abnegation Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Her er tråden hvor du skal poste alt som feiler deg akkurat i øyeblikket. Personlig så har jeg ett lite kutt på høyre pekefinger etter at jeg stakk meg på en kniv, og et 10 cm langt kutt over biceps som jeg ikke har snøring på hvordan jeg fikk. Annet enn det er jeg kanskje litt tett i mitt høyre nesebor og øya klør litt. Alt i alt på friskhetsskalaen vil jeg sette meg opp på en sterk 8-er av totalt 10 mulige. Hva feiler det DEG? (Post gjerne bilder dersom det er noen imponerende skader) Endret 28. oktober 2008 av Abnegation Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Akkurat nå er jeg vel 9/10. Eneste som trekker ned er historietimen jeg er i. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 5/10. Trøtt, forsov meg nesten, tett i nesa, vondt i 3 fingre og stolen jeg sitter på er helt forferdelig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 4/10 - Trøtt - Vondt i hodet - Vondt i en fing Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 1/10 - Er på jobb. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her er det folk i verden som har kreft, AIDS og andre sykdommer for uhyggelige til aa nevnes og dere gir saa lav score for smaating? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 "Hva feiler det DEG?" er spørsmålet. Ikke "hva feiler det verden, og hvorfor bryr du deg om dine egne problemer når det alltid finnes noen som har det værre?" ......... Jeg er sulten. Jeg er tynn. Det klør i nesen. Har litt vondt i nakken. (jaja, pc lol) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå