Candey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Stunning! GT sin review ga meg neste orgasm. Herregud som jeg gleder meg til spillet nå, virkelig! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Æsj, trip! Anyway, så det nå og gleder meg bare mer til 27. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kom an, bestillingen min forlot Herne-Börning 1:53 i går kveld, må da pokker ha landet et sted nå! Helst i Norge.... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skal nok skaffe dette spillet, men det blir ikke før jul da jeg har for mangen spill å spille på nå ja Dem skryter veldig mye av spillet ja. Jeg likte jo eneren med heftige guns og alle hadde secondary fire Og dette tar steget videre med 64 stk online, co-op campaign og bedre grafikk en forgjengeren!! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, min søte lille Collectors Edition dunket inn på mandag, og jeg må si jeg er fornøyd. Etter et kjør på single player prøver jeg nå coop'en. Det er helt klart at det går på tvers av regioner for jeg finner mange å spille med. Grafikken er langt over forgjengeren, og brettstørrelsen er fantastisk! Selvfølgelig benyttes det mye streaming, men de er kolossale uansett. Lite har egentlig endret seg fra det lille jeg så av betaen, Hale er like stygg på start-skjermen, men det endrer seg når man kommer inn i spillet, da ser han mye bedre ut enn i FoM. Gjør det ikke så bra på betaen, ligger oftest 10k xp bak bestemann, men jeg får bare seg til å spille mer coop og bli bedre... Folkens som ikke importerer: GLED DERE TIL DEN 28!!! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 På tvers av regioner? Det er jo vanligvis SELVE spillet som er delt inn. Altså, om du har US versjon av spillet kan du kun spille med US, og det vet du jo ikke noe om før EU versjon blir lansert den 28. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 S-r-ex får du promotion-koden til å virke? Jeg hadde gledet meg til å spille med "EXCLUSIVE HVAP WRAITH MULTIPLAYER SKIN" men koden funker ikke. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 S-r-ex får du promotion-koden til å virke? Jeg hadde gledet meg til å spille med "EXCLUSIVE HVAP WRAITH MULTIPLAYER SKIN" men koden funker ikke. Og du er på us store å forsøker koden? US spill=US kode=us store Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bare opprett en US konto: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821 og skriv inn koden der. Last ned, og det vil funke pa alle brukere på maskinen. Dette fordi skinnet legges i game data, som er delt mellom brukere av opplagte plassgrunner. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det funket på US-kontoen min ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan tør dere som har importert spillet kjøpe det uten å bekrefte at det vil funke med vennene her hjemme som kjøper det her/EU? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vi er ekstra tøffe Neida. Men hvorfor skulle det ikke funke med EU-vennene? I alle de andre online-spilla jeg har (både norske og amerikanske) kan jeg spille med folk i hele verden, no problem. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan tør dere som har importert spillet kjøpe det uten å bekrefte at det vil funke med vennene her hjemme som kjøper det her/EU? Du tenker på det at noen få PS3 spill som kom ut for over ett år siden var bundet til region på multiplayer? Er en stund siden, og de har sluttet med det så det er lite å være redd for. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Åja, kjekt å vite da. Fordi jeg hørte det var bundet til region på multiplayer med Motorstorm eller noe i fjor, derfor jeg var litt usikker. Nå er det decision time. Bestille og få den kanskje en uke før lansering her hjemme, men frykte toll; eller vente til 28... Hmm.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbspill/htt...tion_3/3787576/ Da ser det ut til at dagbladet var først ute blandt de norske anmelderne, og de gir R2 en femmer. - «Resistance 2» er jevnt over en imponerende og involverende opplevelse, som kommer som kallet for actiontørste PlayStation 3-eiere. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Niks, GameReactor var ute igår. 8/10, tror jeg. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Sorry, er ikke inne på gamereactor Men Insomniac har virkelig gjort en god jobb med dette spillet, det skal de ha! EDIT: Neimen jøsses, post 1500! Endret 24. november 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Pokker jeg har gledet meg til dette spillet, og når det kommer har jeg ikke spenn.. jobbe-jobbe-jobbe.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Min omtale: http://www.catchgamer.no/?module=news&...amp;newsId=8399 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 God omtale Haansi, men det fartøyet som plukket opp Hale visste vi opprinnelig ingenting om, så å si at de var vennlige er kanskje å strekke det litt. Diskusjonene på myresistance gikk heftig om de var onde eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå