Gå til innhold

Resistance 2 reviews

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Dette var jo positivt. Skal nok kjøpes :)

EDIT: btw, leser på gamer og andre steder at Resistance 2 kommer ut 24. nov eller noe, mens på IGN usa og vgp osv. står det 4. (tror jeg) nov! Stemmer dette at det kommer ut omtrent 20 dager før i USA? For da er det jo en god ide å teste ut tollen igjen og bestille fra vgp? :hmm:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: btw, leser på gamer og andre steder at Resistance 2 kommer ut 24. nov eller noe, mens på IGN usa og vgp osv. står det 4. (tror jeg) nov! Stemmer dette at det kommer ut omtrent 20 dager før i USA? For da er det jo en god ide å teste ut tollen igjen og bestille fra vgp? :hmm:

4. november i USA ja, og 28. november i England (muligens en eller to dager tidligere i Norge). Jeg har allerede bestillt Collectors edition fra VGP.

Lenke til kommentar

4. november i USA ja, og 28. november i England (muligens en eller to dager tidligere i Norge). Jeg har allerede bestillt Collectors edition fra VGP.

Og de er borte på VGP nå? Så det er utsolgt? :(

Lenke til kommentar

Ja har ikke lyst å betale toll og med VGP er det jo ikke sikkert lenger heller, men er alltid den spenningen :p

Jaja, blir vel vanlige fra VGP da. Skal ihvertfall ikke vente 20+ dager!

Men en ting jeg glemte å spørre! Fikk du bekreftet fra et eller annet sted at man kan spille med folk som har EU-versjonen av spillet og på EU servere osv.? Hadde vært temmelig kjipt å importere spillet pga. 20 dager også ikke fått spilt med kompiser som har spillet kjøpt her i Norge.. :hmm:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
What, må jeg vente 20 dager til!? Jeg trodde jeg skulle få det i dag!

Aldri mer pre-order!!

Vis du har bestillt på vgp så sender de det på releasedagen. Siden det først er ute 28. november her i Norge vil du få det laaang tid før den dagen uansett, med mindre den blir stoppa i tollen.

Lenke til kommentar
Uansett, får jeg spilt med folk fra EU med det amerikanske spillet?

Skulle mene du gjør det, er jo ikke region på PS3-spill, og hvis det er kommer det an på din PSN-konto.

Men nå er jeg glad, får tilsendt R2CE fra Gamestop uten at jeg engang har sendt den jævla tullefaxen de ber om! "Shipped" står det på statusen på bestillingen :D Må riktignok gjennom tollen for real siden det ikke er VGP, men det er likegreit, hadde sikkert blitt stoppet uansett. Er en del ekstra å betale, men når jeg får det over to uker før resten av Europa og med ekstra-innholdet er jeg likevel fornøyd. Gleeeeeeder meeeg!!!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Premier feature-intensive first-person shooter delivers a blockbuster single-player campaign, eight-player cooperative online gameplay, 60-player multiplayer, and unrivaled community networking tools.

IGN Rating: 9,5

Eurogamer

Overall, multiplayer is the satisfying other half to a formidable package, and Resistance 2 is precisely the sort of exclusive game that the PS3 needs. Improving tenfold on its predecessor in almost every area, it not only belongs on the shopping list of existing Resistance fans, but those who were underwhelmed with the original will also want to check it out, and then fight for it on the internet. It's the way of the warrior.

9/10

IGN

Eurogamer

1UP

If you're really picky, you can quibble about certain aspects -- not as many cool visual effects as you'd hope for in a modern shooter (depth-of-field, motion blur, etc.) or occasional slowdown (mostly when respawning after an active firefight), to name two. But, overall, Resistance 2 is an extremely well-assembled FPS, with an improved campaign, fun competitive multiplayer, and a damn neat take on co-op. I wouldn't go as far as to say this is the definitive PS3 game, but it's certainly one of the best PS3 exclusives I've played.

83/100

1up

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...