Manu333 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Har tenkt meg et anlegg på soverommet. det skal brukes til spilling på ps3, filmer på den her tven: http://www.hifiklubben.no/produkter/bilde/...lcd_tv_sort.htm og ikke minst på pcen. Faren min kjøpte seg z 5500 for noen år siden, og har hørt mye bra om det her på diskusjon. Har sett det ligger på 2259 + fporto. er det vits med hdmi her?? Er dette et bra annleg for mine behov?? Takker for alle svar Endret 28. oktober 2008 av Manu333 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Et "ordentlig anlegg" (ikke PC-anlegg) vil selvfølgelig være et mye bedre valg, men i den prisklassen du er i, har du egentlig ikke så mange andre alternativer. Endret 28. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 det finnes jo mange hjemmekino anlegg på elkjøp expert og alle de kjente buttikkene der. men tviler på kvaliteten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Z5500 vil gi deg mye mer for pengene enn et slikt plastikk-anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå