Wohoo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har posta denne før men fikk ikke noe bra svar så poster på nytt her: Antec Nine Hundred sort miditower, Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS, Asus M3N78-VM, GeForce 8200, DDR2, m-ATX AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core Corsair Value S. PC5300 DDR2 4096MB HIS Radeon HD 4870 512MB GDDR5, Turbo, Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, USB2 multikortleser 3.5" sort for Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A, Logitech G15 gaming tastatur MS COA Label Windows MS MANUALS Win Vista Ultimate MS ROYALTY Vista Ultimate MS Win Vista Ultimate Norsk Garanti 3 år - Sende inn PRIS: Kr 9646 Noen som ser noe som kan forbedres, evt noe jeg ikke trenger, mangler. er veldig glad i akkurat den prisen P.S Setter komplett sammen pc'n for deg før de sender den?? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 gå for intel prosessor... mer ytelse for pengene... og ja komplett monterer og tester maskina før den sendes vista ultimate er bortkasta tøv... home premium holder i massevis ram er for treig... gå for minst ddr26400 Lenke til kommentar
Wohoo Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Da har jeg oppdatert prossessor og ram, men er det ikke sånn at man må ha 64-bit vista for full utnyttelse av ram'en?? og er Home premium 64-bit?? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da har jeg oppdatert prossessor og ram, men er det ikke sånn at man må ha 64-bit vista for full utnyttelse av ram'en?? og er Home premium 64-bit?? Alle type OS (XP, Vista premium/basic/ultimate/business) kommer i 64bit versjoner, samt 32bit. Bare å lese på produktsiden så står det som regel i produkt navnet "Vista Home Prem 64 eng/nor" f.eks Lenke til kommentar
Wohoo Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Da er det nok bare 32-bit Har config'an fra denne pc'n og ser ikke ut som om man kan velge 64-bits Hakke fått svart før nå fordi jeg har vært bortreist en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå