mcgroven Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Football Manager 2009 er i høyeste grad i rute. Les mer Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gleder meg stort allerede Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Høres nesten ut som SecuRom? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette blir bra, telle ned til demoslipp, og spill slipp Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Makan til mange gode spill som skulle komme med SecuROM og instalalsjonsbegrensing da... Far Cry 2 også... Ikke at jeg bryr meg så inni hampen mye, men det hjelper jo aldri, so whats the point? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her får man vel tilbake installasjoner når man avinstallerer? Så det blir vel ikke helt det samme? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det beste med spillet er at man får det på Steam. Synes det er greit å ha alt av spill på et sted. Om jeg reinstallerer, er det bare å sette på Steam over natten, og vips har jeg alt av spill igjen. (Sett at jeg er teit nok til å ikke ha spillene på en egen partisjon..) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det gjør du da virkelig med SecuRom også nå? Tror det faktisk er SecuRom som følger med her, noe som er helt tragisk da det virker som faktisk både UbiSoft og Sports Interactive også skal begynne å tre detta over hode på oss! Som om ikke Electronic Arts var ille nok! Da ser det ut som jeg må boikotte: - Red Alert 3 - Football Manager 2009 - Spore - FarCry2 Kommer vell flere gode tittler med SecuRom også nå som det virker som at alle produsenter skal begynne å tre det over hode på de som faktisk kjøper spillene deres, helt tragisk Må jeg virkelig være pirat for å slippe sånt makkverk? Og de lurer på hvorfor det er piratkopiering? Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her får man vel tilbake installasjoner når man avinstallerer? Så det blir vel ikke helt det samme? Helt riktig. Her er det faktisk et tillegg til hva andre spill tillater, så jeg ser på dette som et stort pluss, så lenge man avinstallerer "korrekt". Nå trenger man ikke bruke NoCD-cracks for å tillate å spille et spill på forskjellige PCer. Topp! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da så. FM er en av de spillene jeg uten problemer kan betale for uten å ha testet først, inntil nå. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her får man vel tilbake installasjoner når man avinstallerer? Så det blir vel ikke helt det samme? Helt riktig. Her er det faktisk et tillegg til hva andre spill tillater, så jeg ser på dette som et stort pluss, så lenge man avinstallerer "korrekt". Nå trenger man ikke bruke NoCD-cracks for å tillate å spille et spill på forskjellige PCer. Topp! Det er akuratt det samme med Far Cry 2... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Som vell og merke benytter SecuRom.. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Som vell og merke benytter SecuRom.. Det har jeg vel strengt tatt sagt selv allerede... Jeg har derimot aldri hatt noen problemer i det hele tatt med SecuROM. Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Åh dæven, detta gleder jeg meg til! Da kan alt av studier skrinlegges gjennom vinteren... Nok en gang! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 En person spekulere i om dette har securom og plutselig så trur alle det? NEI DET HAR IKKJE SECUROM. Det er Steam som blir DRM'en både i Steam versjonen og retail versjonen. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) En person spekulere i om dette har securom og plutselig så trur alle det? NEI DET HAR IKKJE SECUROM. Det er Steam som blir DRM'en både i Steam versjonen og retail versjonen. Kilde? Endret 28. oktober 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
SynT Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) En person spekulere i om dette har securom og plutselig så trur alle det? NEI DET HAR IKKJE SECUROM. Det er Steam som blir DRM'en både i Steam versjonen og retail versjonen. Kilde? http://store.steampowered.com/news/?appids=10540 MAC versjonen vil bruke sin egen versjon av DRM som tidligere FM spel på MAC har eg forstådt. Endret 28. oktober 2008 av SynT Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det var gode nyheter! Vil ikke ha noe elendig rootkit installert på maskinen min Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, dette kan bli spennende. Får bare laste ned demoen for å væte smaksløkene. Jeg gleder meg i alle fall, så får vi se om forventningene mine blir innfridd. SecuRom eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg