Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iSPY - Volvo S60 concept [Oppdatert 17.12.2008]

Fritz0r

Anbefalte innlegg

Volvo som nå kanskje skal skifte eier..hviler ikke på laubærene, selv med sviktende salg i hele verden, kommer de nå men noe som virker og være en skikkelig lekkerbisk av en concept bil.

Volvo S60 Concept

Selve interiøret lages i sammarbeid med det svenske glassblåseverket Øreffors, og her er det snakk om glasskrystall som skal kunne skape ett lys fokusert design.

Er dette rett vei for Volvo?

Kan dette være mulig og se i en ferdig bil?

bedøm selv.

**Oppdatering 17.12.2008:

Da er mere bilder kommet frem i lyset av den kommende S60, og dette selv når Volvo er dypt nede, og på vei til og bli solgt av sin nåværende eier, Ford.

Bilen er blitt mye mere aggresiv, heltak i glass, og ett nydesign på bakdørene, som jeg faktisk håper kommer med i ferdig utgaven.

Senter dashen som ble vist frem sist er også med i denne concept bilen, noe som virker lovende.

Volvo S60 Concept:

9081027.004.1L2.jpg

volvo_s60_concept.jpg

volvo_s60_concept6.jpg

volvo_s60_concept9.jpg

volvo_s60_concept8.jpg

Kilde, bilder og info:

http://www.worldcarfans.com/9081027.004/ne...photos-released

Kilde for oppdatering 17.12.2008:

http://www.thetorquereport.com/2008/12/det...olvo_s60_c.html

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glassinteriøret kommer nok aldri lengre enn til konseptstadiet. Dessverre. Om det dukker opp i den ferdige versjonen av nye S60 skal jeg spise hatten min, med bernaisesaus til.

Derimot er jeg mer interessert i om Volvo endelig kan komme med noen interessante motorer... Nei, vi vil ikke ha flere D5'er eller 2,5T'er!!!

Endret av Swe
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...