Gå til innhold

[løst] anbefale java update 6.10?

Anbefalte innlegg

Er nyleg komen ny java update ser eg, derfor lurer eg på om det er på tide å anbefale folk å oppdatere allereie. Skal me gå ut å anbefale alle med 6.07 og eldre å oppdatere no eller vente litt? Har ikkje sett Norbat, SNIPPSATT eller r2d290 har gått ut å anbefalt folk å oppdatere til 6.10 enno, så derfor lurer eg på om det er ein grunn til det. Er det nokon som veit kva som er fiksa forresten?

Lurer DU på korleis DU oppdaterer java? Gjer følgande (under er Canned speech):

Du bør oppdatere Java

Det er viktig å bruke den seneste versjonen av Java, siden tidligere versjoner kan inneholde sikkerhetshull som vil øke sansynligheten for at du blir infisert igjen.

Det ser ut til at din verjson av Java er utdatert

Oppdatere Java:

[*]Gå til Start > Kontrollpanel > Legg til/fjern programmer.

[*]Søk i listen over alle tidligere versjoner av Java (JRE, J2SE Runtime, J2RE osv.... )

Alle disse versjonene bør ha dette bildet foran: javaicon.gif

Velg alle du finner, og trykk på Fjern

[*]Deretter installerer du den Java-versjonen som du lastet ned i starten.

Fortell hvordan det gikk med oppdateringen, da problemer med oppdatering kan indikere flere malware på systemet ditt.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare ikke fått med meg denne... Takk for info :D

(fint å se at du bruker standardtalene :) )

Versjon 10 har vært beta en stund nå, og nå som den har kommet som release, går jeg ut ifra at vi kan stole på at den er grei. Men i første periode trenger du kanskje ikke be en persjon som har versjon 07 om å oppdatere, men hvis de har en eldre versjon, kan du be dem oppdatere. Det er hvertfall min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...