abene Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Photoshop CS4 Companion for Photographers er en ny håndbok for fotografer. Les mer Lenke til kommentar
furmyrm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lær heller Photoshop via video tutorials. www.lynda.com er den beste på dette området for her kan en lære seg alle mulige programmer med bare ett abonnement. Martin Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nok en verdiløs artikkel. Håper redaksjonen setter pris på boka jeg regner med de får som betaling for denne posten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nok en verdiløs artikkel. Håper redaksjonen setter pris på boka jeg regner med de får som betaling for denne posten. Og her har vi nok et forumsmedlem som enda ikke har skjønt hva en pressemelding er for noe. Selv om vi sa ifra her. Tom Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lær heller Photoshop via video tutorials.www.lynda.com er den beste på dette området for her kan en lære seg alle mulige programmer med bare ett abonnement. Martin Jeg har sett flere Lynda tutorials og må bare si at det er helt fabelaktig. Jeg har gjennom skole lært en rekke programmer, men ingenting er i nærheten av lynda i kvalitet. Dessuten kan man bare stoppe, prøve ut, utførske, begynne på nytt osv. Helt genialt. Men hva koster egnetlig et abonnoment? Har noen prøvd online-abonnoment? Jeg kjenner meg litt skeptisk til dette. 250dollar pr år, for tilgang til alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg