Vaenas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er en god del mindre byer rundt omkring eller bo steder kanskje. Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 nå fikk jeg vite om en ny by i forbindelse med det questet hvor man skal finne informasjon til Moiras bok Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det heter da vitterlig Vault-Tec Assisted Targeting System, og ikke Vault-Assisted Targeting System... Det er et "Assisted Targeting System" laget av Vault-Tec, det er ikke sånn at hvelvet ditt hjelper deg å sikte Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jeg leste igjennom anmeldensen en gang til nå, og ser at det er nevnt at richard dean anderson er med i spillet, men det ser ikke ut til å stemme. han var med i det orginale fallout, men ikke i dette. med mindre imdb ikke er oppdatert da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jeg leste igjennom anmeldensen en gang til nå, og ser at det er nevnt at richard dean anderson er med i spillet, men det ser ikke ut til å stemme. han var med i det orginale fallout, men ikke i dette. med mindre imdb ikke er oppdatert da. Var det ikke i fallout 2 RDA var med? AtW Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei han var med i en'ern. Junktown Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei han var med i en'ern. Junktown Killian Darkwater <3 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 jepp jeg husker han. men jeg kjente ikke igjen stemma. anyway... good games, good times. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Konge bra spill. Skulle ønske jeg fikk spilt det mer i jula. Digger det med kroppsdeler som ikke er limt fast til overkroppen med super lim. Men du kan se at Bethesda har laget det. Det ligner VELDIG på oblivion... Men HEY hvem liker ikke oblivion? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men HEY hvem liker ikke oblivion? Haha, det skal jeg love deg er utrolig mange Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 oblivion slo meg som et litt elsk eller hat spill. personlig likte jeg det ganske godt, bortsett fra to ting, og det var lvl systemet og mengden oblivion gates som dukka opp. jeg hadde egentlig tenkt å surre rundt lenge uten å runde main story, men da jeg runda 50 timer så ble jeg dritt lei og vakgte å runde storyen for å bli kvidt gatene. etter det spillte jeg ikke mer. fallout 3 derimot er genialt, bare synd jeg ikke fant ut av det live opplegget på pc med acivements føre godt uti spillet. så nå må jeg starte på nytt om jeg skal få gamerscore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg