Aasgaard Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fallhøyden er enorm når Bethesda plukker opp Fallout-håndkleet etter legendariske Black Isle Studios. Les mer Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 wow... jeg har aldri spilt fallout, men skal garantert spille dette !! Lenke til kommentar
Anech Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Snart for jeg MATBOKS! Med vault-tec logo! Oh, lord, oh, joy! This will be a really good game =D Mørk humor FTW! =D Edit: Dere kunne ikke lagt ut spesifikasjonene på testmaskinen? Endret 28. oktober 2008 av Anech Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fallout 1 og 2 var/er noen av de beste spillene som noen gang er laget UTEN TVIL.. dette blir så vanvittig bra bra skrevet anmeldelse Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Huff, gleder meg til torsdag ja Veldig fin anmeldelse. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jaja, då var det her...eg likte godt dei to forrige spela, men har ikkje bestemt meg heilt for om eg skal ha dette enno. Dei seinare åra har eg stolt mindre og mindre på omtalar, eg finn ofte at min smak og anmeldarane sin ikkje er samsvarande. Det siste dømet var Civ4: Colonization, som i følgje Metacritic skal vere svært bra, men eg synest var uhyre skuffande. Gothic 3, som fekk slakt i enkelte omtalar, synest eg var steike bra. So smaken kan variere. Eg trur eg vil basere beslutninga mi meir på dei vanlege brukarane sin reaksjon denne gongen. Dei har heller ikkje det habilitetsproblemet ein del av dei profesjonelle har. Mi favorittlinje frå omtalen: "Lite kommer gratis i Fallout 3" Dette kan tyde på at Bethesda har gått bort ifrå "servere alt på sølvfat"-filosofien, noko eg likar svært, svært godt. Forhåpentlegvis blir dette meir som Morrowind eller Gothic, der du blir kasta ut i spelverda og må lære deg å klare deg utan alt for mykje hjelp. Det blir berre so mykje meir spennande og tilfredsstillande på den måten. Dei linjene eg likte dårlegast: "Slikt blir likevel flisespikking. Du skal være særdeles bitter om du lar dette påvirke opplevelsen nevneverdig." Dette høyrast veldig kjent ut...kor har eg det der ifrå? Åja: "Visst er det småting å plukke på, men det er fare for at du er over gjennomsnittlig gretten om du lar deg irritere over noen av dem." Kay Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kommer det på torsdag? Jeg trodde release var på fredag. Oh joy of joys! Da er det kanskje en mulighet for at noen butikker setter det ut i butikken allerede i morgen. Jeg gleeeeder meg sliiiiik! Men jeg leste på IGN at PS3-versjonen sleit med en bug som gjorde at spillet fryser når man får meldinger fra folk på vennelista. Kjenner gamer.no sin anmelder til dette problemet? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Splendid! Da venter jeg bare på post fra absoluttspill.. Er denne anmeldelsen basert på PC versjonen, ps3 verjsonen, eller begge? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 360 versjonen får 9.6 av IGN. PS3 får 9.4. 10/10 fra Eurogamer. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Må bare legge til at det er genilat å legge ut en annmeldelse rett etter skolen begynner! (Y) God start om morgenen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 KayAU hehe nice det siste du skriver.. Men anmelderen har et poeng, ALT for ofte flames dette forumet over av fjortiser som sier at et spill er forferdelig dårlig pga av noe flisespikkeri som er helt irrelevant.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kommer det på torsdag? Ja, som beskrevet til slutt i anmeldelsen, og i produktbeskrivelsen øverst til høyre :-) Er denne anmeldelsen basert på PC versjonen, ps3 verjsonen, eller begge? Vi gir kun karakterer til de versjonene vi har testet, så med andre ord er anmeldelsen basert på begge disse versjonene. Det er kun Xbox 360-utgaven vi ikke har prøvd. Edit: Dere kunne ikke lagt ut spesifikasjonene på testmaskinen? Dette er fikset nå. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 KayAU hehe nice det siste du skriver.. Men anmelderen har et poeng, ALT for ofte flames dette forumet over av fjortiser som sier at et spill er forferdelig dårlig pga av noe flisespikkeri som er helt irrelevant.. Jaudå, det kan godt hende han har rett i dette tilfellet. Dersom tidvis litt svake animasjonar verkeleg er det einaste nemneverdige problemet spelet har, skal eg nok klare å like det. Kay Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Et par kjappe spm Skaleres fiendene slik som de gjorde i Oblivion ? (do not want) Er det noe SecuRom eller slikt piss her ? Maks antall installasjoner alá Spore ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette skal kjøpes før helgen! Gleder meg til å sette meg ned på fredagskveld etter jobben og spille til langt på natt . Utfra teksten virket dette som et 10/10 spill, men fikk "bare" 9/10. Hva er grunnen? Har løpeanimasjonene så mye å si? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 wow... jeg har aldri spilt fallout, men skal garantert spille dette !! Enig, jeg gleder som fy til dette. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Et par kjappe spm Skaleres fiendene slik som de gjorde i Oblivion ? (do not want) Nei, Bethseda har heldigvis lært fra Oblivion . Er det noe SecuRom eller slikt piss her ? Er nok noen form for antipiratgreier, men ikke nært slik som SecuRom. Vil nok ikke bli plaget noe (hvis du ikke prøver å kopiere spillet da ). Maks antall installasjoner alá Spore ? Nei, og er heller ingen aktivering via nettet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva tror dere om fremtidige mods til dette spillet? Er det en grunn i seg selv å kjøpe det til pc? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenge siden jeg spilte dattut2 (som vi kalte det) Dette skal jeg nok kjøpe, får vell rulle terning for å bestemme meg for 360 eller ps3. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hmmm ser at dette ligger klar til preloading på steam. Men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe det på ps3 eller pc... Noen som har testet ps3 utgaven? Anmeldelsen gav ikke akkurat spesielle synspunkter om de 2 forskjellige versjonene de testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg