mcgroven Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Utviklingen av Saints Row 3 er allerede i gang. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kommer til og kjøpe 3'ern. Runda 2'ern og er fornøyd Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Holder på med 2'n nå.. Kommet til rundt 54%. Ren nytelse. Gleder meg som en unge nå som de har bekreftet arbeidet med 3'n. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så spørs det om det kan toppe nummer to i serien, som kom ut på PC, Xbox 360 og Playstation 3 her til lands 17. oktober PC utgaven har vel strengt tatt ikke blitt lansert enda? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 *Must*STEAL*SAINTS*ROW*2*NOW*!* Lenke til kommentar
3000 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) digger saints row spillene, mye mer moro en gta synes eg. når utviklerne sier di vil ta en annen retning med s3 håper eg det ikke blir altfor annerledes enn 1 og 2.... Endret 2. januar 2009 av 3000 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Håper ikke de tar en GTA og gjør spillet mer seriøst enn de andre i serien. Da mistet GTA mye av sjarmen, og det er derfor Saints Row 1 og 2 er så fantastisk artige, pga humoren og at det ikke er særlig seriøst. Men gleder meg helt utrolig, er kommet 90% på Saints Row 2, og foreløpig er det årets spill for min del. Og det blir det vel også, kan ikke tenke meg at de siste prosentene skal ødelegge så mye Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Saints Row og Saints Row 2 er denne generasjonens San Andreas! Ren sandboks moro som ikke tar seg selv høytidelig og fokuserer utelukkende på morsomt gameplay! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bestilt SR2 for noen dager siden. Og tenkte at mens eg venter på det kan eg lese noen anmeldelser av spillet. skriver inn ''saints row'' også kommer en liste med ting som er søkt på på google. og blant listen finner eg ''saints row 3'' og tenker at dette må sjekkes. Også kommer eg til en artikkel i gamer.no. kordan kan eg ha missed den? Lurer på hvilke retning de skal ta. Får satse på at det er noe genialt Eg forbinner det med å ''ta en ny retning'' med Need for speed. De sier det hvert år, men den blir bare dårligere og dårligere ''vi skal ta en helt ny retning. vi skal bort fra gateracing'' Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kan bli veldig bra med en 3er, men håper bare ikke det enda en runde med og ta over områder av stillwater. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Woohoo!! 2ern var jo genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg