Like clockwork Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei Jeg er på jakt etter en ny tv til maks 15000kr og minimum 42". Noen som har noen anbefalinger? Takker så mye for svar:) Mvh Blueone Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 samsung kommer med nyedelig og helt ferske 7, 8 og 9 serien nå... 7 serien er alt leveringsklar Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei Jeg er på jakt etter en ny tv til maks 15000kr og minimum 42". Noen som har noen anbefalinger? Takker så mye for svar:) Mvh Blueone Med 15000 i lomma så er det ikke noe problem å finne en meget god tv. Spørsmålet er hva du skal bruke tv-en til og om du vil ha plasma eller lcd. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hei Jeg er på jakt etter en ny tv til maks 15000kr og minimum 42". Noen som har noen anbefalinger? Takker så mye for svar:) Mvh Blueone Med 15000 i lomma så er det ikke noe problem å finne en meget god tv. Spørsmålet er hva du skal bruke tv-en til og om du vil ha plasma eller lcd. Om det er plasma eller lcd har ingen ting å si for meg. Jeg bruker tv`n til tv spill, film også ser jeg en del fotball. Endret 28. oktober 2008 av Blueone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå