Gå til innhold

3310 rett i dass

Anbefalte innlegg

:( Hei, jeg har et lite ekkelt problem. På lørdag var jeg på konsert og så klarte jeg å miste min Nokia3310 i toalettet. :oops: Vanvittig flaut. Jeg kunne ikkje bare trekke den ned heller, så jeg plukket den opp men etter dette så har den ikke fungert. Den nekter å slå seg på. Jeg vet det er mulig at batteriet har kortsluttet. Er det noen som har opplevd noe lignende med sin 3310???
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:(  Hei, jeg har et lite ekkelt problem. På lørdag var jeg på konsert og så klarte jeg å miste min Nokia3310 i toalettet.  :oops:  Vanvittig flaut. Jeg kunne ikkje bare trekke den ned heller, så jeg plukket den opp men etter dette så har den ikke fungert. Den nekter å slå seg på. Jeg vet det er mulig at batteriet har kortsluttet. Er det noen som har opplevd noe lignende med sin 3310???

:lol:

Lenke til kommentar

Eneste mulige redningen er kanskje dette:

Ta av dekselene (front og bak) og ut med batteriet. La mobilen tørke i flere dager, kanskje opp til 1 uke. La den tørke av seg selv.

Så sett tilbake alt og sjekk da, evt prøv med ett annet batteri som du vet fungerer.

Om den fortsatt er død så er nok elektronikken kapputski, så da blir det en god unnsyldning for å skaffe ny mobil.

Bare vær glad, for en av teknikkerene på jobben klarte å miste personsøkeren sin i dasse på dame doen, han måtte så innmari på pissern og stormet inn på første do han så (yupp dametoalettet og hos en kunde som han besøkte) og rev av seg buksa og "klips" så spratt søkeren av beltet og så datt den ned i dass, og faktisk igjennom vannlåsen og helt borte. :lol: Blir en 3-4 år siden dette skjedde da, men morro lell. :lol:

Lenke til kommentar
:(  Hei, jeg har et lite ekkelt problem. På lørdag var jeg på konsert og så klarte jeg å miste min Nokia3310 i toalettet.  :oops:  Vanvittig flaut. Jeg kunne ikkje bare trekke den ned heller, så jeg plukket den opp men etter dette så har den ikke fungert. Den nekter å slå seg på. Jeg vet det er mulig at batteriet har kortsluttet. Er det noen som har opplevd noe lignende med sin 3310???

:D:lol::D:lol::D:lol::D:lol::D:lol:

Fantastisk uproft...!!! Kjøp ny mobil du! Det er for dumt å prøve å redde en 3310 nå...

Lenke til kommentar
:oops: Det skjedde med min 3310 og. Den vibrerte ut av hånden min på do. jeg puttet den i salt.. det hjalp ikke, så jeg kjøpte ny mobil...

Det var jo lurt... ettersom det er urenheter i vann som leder strøm (f.eks salt). Hvis jeg husker riktig så er salter også ganske slemme mot elektroniske kretser når det gjelder korrosjon.

Lenke til kommentar
jeg puttet den i salt.. det hjalp ikke

Ja, det var jo rart! Mistet min 3310 i et basseng en gang mens den stod på, tok den fra hverandre og lot den tørke et par dager og så var den like fin igjen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...