Galexon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Retter denne tråden mot dere som har erfaring med å bestille stasjonær PC fra komplett.no. Jeg skal bygge min egen PC gjennom komplett.no sin PC-bygger, og vil derfor vite hva jeg må ut med i frakt, for at jeg skal kunne ta dette med i mitt PC-budsjett. Håper noen kan komme med et så nøyaktig svar som mulig på dette! På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Logg inn hos Komplett,legg varene i handlekurven og gå til kassen. Da får du opp fraktprisen hvis du trykker deg et par hakk videre. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi kan jo ikke svare på det når vi ikke vet vekten av pakken eller hvor i landet du bor. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Som sagt så varierer frakten veldig mye, men vil nok tippe 300-500 uten skjerm og 400-600 med skjerm. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gjør som Morten K sier. Du behøver ikkje fullføre handelen for å få vite frakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå