KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) What are you doing? We don't stop here. Litt halvferdig bilde, har kjørt meg littegrann fast. Skyggen på undersida av hovudet har eg letta på og kontrasten er flata litt ut. Bakgrunnen er eg litt usikker på om skal få ha den teksturen den har. Blah... Eg går og legg meg. Edit: F*en, der var det noko kluss ved fremste beinet ja.. Endret 28. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Liker lys og posering her. Hudbehandlingen din er også veldig bra.. Er sjeldent jeg gidder å besøke BK for tida, men nå føler jeg at det var verdt det denne turen ihvertfall er ikke så veldig i pirke humør, men tror du har fått bedre dybdefølelse om du hadde burna litt mere i kantene på det lyseste partiet på hånden som holdes utover. Og kanskje lysna litt highlights på bena hennes etc? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Takker og samtykker. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når du bidrar i BK er det en dårlig ide å komme med noe som suger lut, Kim! Det er du heldigvis helt enig i. Jeg liker posituren og modellen, og mht etterbehandling og lys må jeg støtte meg til den mer kompetente kommentator, Cruel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde veldig sansen for etterbehandlingen. Selve bildet er egentlig ikke helt min type, men det er veldig gjennomført med hele konseptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå