Gjest gamling på 16 år Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hallays! Jeg er en gutt på 16 år. Jeg har et spørsmål...Ikke for at det plager meg, men høyre hånda mi ser ut som hånda til en 50 åring. Fingrene og resten av hånda mi er ganske rynkete. Det er egentlig venstre hånd også, men ikke like mye som høyre hånd. Hvorfor ser den ut slik egentlig? Det er ikke noe problem for meg, bare lurer... Takk for svar! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du må leggje ut bilete før eg trur deg. Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du må leggje ut bilete før eg trur deg. Har ikke kamera. Men hvorfor skulle jeg lyve om det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er også interessert i bilde, men mest for å kunne gi deg et godt svar. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har sånne hender jeg og, heh. Fullt av arr og og sprekker. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du må ikke søle så mye, "love juice", på hånda di. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har hørt at det skal være bra for huden jeg, NikkaYoichi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har sperm noe negativ virkning på henda da? Kilder? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis det får bygge seg opp et lag på hånda så kan det se litt "icky" ut, antar jeg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det skal visst være veldig bra for huden. Mener å vite at det lages ansiktskremer med "kunstig sperm". Den er visst sinnsykt dyr da denne "jukse-spermen" er et helvete å lage. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, de kan få min omtrent gratis, så lenge de skaffer noe fint noe til å få den ut. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tror de kan få et lite leveranseproblem. Kommer jo ikke akkurat mye om gangen. Må jo tusenvis av runk til for å fylle en boks. Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tror de kan få et lite leveranseproblem. Kommer jo ikke akkurat mye om gangen. Må jo tusenvis av runk til for å fylle en boks. Kanskje det funker med sæd fra andre dyr også. Hvaler har visst ganske mye har jeg hørt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tror de kan få et lite leveranseproblem. Kommer jo ikke akkurat mye om gangen. Må jo tusenvis av runk til for å fylle en boks. Kanskje det funker med sæd fra andre dyr også. Hvaler har visst ganske mye har jeg hørt. Ein gong såg eg faktisk ei kvalsædcelle symje rundt nede ved sjøen. "Maneter" kalte mamma det. "Æsj" sa eg. Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER -.- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Denne tråden utviklet seg raskt til en diskusjon om sperm... Skjerp dere! Jeg vil ha svar på spørsmålet mitt! Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva slags rutiner har du da? Hva slags sport driver du med? Hvor ofte vasker du deg? Hva vasker du deg med? Kan være mange grunner til at hånda de er stor og sygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå