eUnaas Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 enda en Usabil pc Jeg bygget for en uke siden pc på www.psdata.no satt sammen pcen på en fornuftig måte. Insalerer OS og så kommer problemene. Jeg har aldri vært borti en mer ustabil pc. Den restarter seg uten grunn, henger selg osv. I starten sa winXP fra om at det skytes radeon kortet. Men etter å ha byttet til Gf 4 kort så virker spill igjen, men pcen restarter seg fremdeles og spill lukker seg helt uten grunn… Hardware: AMD xp 2400 3x256 ddr ram Radeon 9500 MSI Socket-A VIA KT400 (jeg lurer på om det er hovedkoret som er ustabilt) Temp på cpu 50-60 grader OS: WinXP pro Norsk Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hva slags PSU har du? Sjekk av ram => http://www.memtest86.com/ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sjekk at rammen din sitter ordentlig nedi. evt ta ut alle og prøv med en og en i forskjellige slotter. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hadde det samme problemet som deg...da var det ramen...sjekk den som andre folk her sier Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sjekk at du har stor nok PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå