Earlskruf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg var ute i Bergen og tok endel bilder i helgen, er så fryktelig mange jeg kunne tenkt meg å vist, men likte disse ganske godt. Ser dere assosiasjonene? En fin quote av Julia Margaret Cameron, "I longed to arrest all beauty that came before me, and at length the longing has been satisfied." Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Første liker jeg. Men det andre ble kanskje for mørkt? Ser på en måte ut som om det egentlig ikke var mørkt der hun står. Og så synes jeg ikke bildet gav meg noe særlig annet en ei jente som fryser ? Men liker det første. Det setter henne i fokus. (forresten, var den greia foran (stativ?) meninga å ha i bildet? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg liker det første bildet, men jeg syns blikket til jenta virker...tomt? Det andre var litt for mørkt, liker ikke å myse Men jeg digger stilen! Fine bilder:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå