Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

God stemning med forlova dame, hva nå?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke hun være noe å samle på?? Det går dritt med forloveden og hun har funnet seg en ny kar ( trådstarter ) og di har kjemi, så hvorfor kan ikke hun være trofast i fremtida? Hun har bare funnet en som passer bedre enn hennes forrige.

Og slik vil hun, og den store majoriteten av alle kvinner, fortsette til evig tid... Det er bare en kvinnes natur dette. Så trådstarter får kose seg med henne så lenge han bare orker for min del. Bare han er obs på fortsettelsen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan ikke hun være noe å samle på?? Det går dritt med forloveden og hun har funnet seg en ny kar ( trådstarter ) og di har kjemi, så hvorfor kan ikke hun være trofast i fremtida? Hun har bare funnet en som passer bedre enn hennes forrige.

Og slik vil hun, og den store majoriteten av alle kvinner, fortsette til evig tid... Det er bare en kvinnes natur dette. Så trådstarter får kose seg med henne så lenge han bare orker for min del. Bare han er obs på fortsettelsen ;)

 

Kvinner er kjipe ass. Driver med utroskap og finner seg nye partnere :fun:

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke hun være noe å samle på?? Det går dritt med forloveden og hun har funnet seg en ny kar ( trådstarter ) og di har kjemi, så hvorfor kan ikke hun være trofast i fremtida? Hun har bare funnet en som passer bedre enn hennes forrige.

 

Fordi hun ikke slår opp med forloveden sin før hun har sex med andre. En ting er om kjæresten din gjør det slutt for så å finne seg noe nytt, noe helt annet er om vedkommende knuller rundt for så å fortelle deg at du kan dra dit pepperen gror. Jævla kynisk er det. I mine øyne, en gang utro - alltid utro.

 

Hvis hun har funnet en som passer bedre enn den forrige så får hun si fra til forloveden sin først da. Så mye respekt bør man vise de man er sammen med.

Lenke til kommentar
Jeg tror at enten cheater en dame, eller så gjør hun det ikke. Synes hun det er greit å tråkke over den grensa, hadde jeg ikke turt å få følelser for hun ihvertfall.

 

SANT!.. jeg fikk vite at exen min hadde sex med meg mens hun var sammen med en annen. hun var også utro mot meg i senere tid.

 

kvinner.....

Lenke til kommentar

Stakkar deg probin :p Det er vel for jævlig....

 

 

 

 

Du er en ego mann hvis du ikke lar forloveden vite noe. Det gjør fryktelig vondt for han hvis han får vite hva dere holder på med. Så la den dama snakke med han om det og ta henne godt i mot. Utroskap - your worst enemy

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Jeg tror at enten cheater en dame, eller så gjør hun det ikke. Synes hun det er greit å tråkke over den grensa, hadde jeg ikke turt å få følelser for hun ihvertfall.

 

SANT!.. jeg fikk vite at exen min hadde sex med meg mens hun var sammen med en annen. hun var også utro mot meg i senere tid.

 

kvinner.....

Hurra for at alle kvinner er like. :roll:

Lenke til kommentar

Vi har alle (med marginale unntak) det som skal til for å være utro: Kjønnsorganer og fri vilje. Om vi ender opp med å være det eller ikke kommer helt an på. Folk som har vært utro "har" eller "mangler" ikke noe i forhold til trofaste, de har bare hatt andre liv. Utroskap er så vanlig at det ikke kan stemples som sykelig.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er galt å kjøre på med en kvinne som er i et forhold, for ikke å snakke om forlovet ?? LIGG UNNA!

 

Det snakkes så pent og flott i andre typer kjærlighetstråder om at det finnes masse andre fisk i havet! Vel, da er mitt råd her å rulle inn snøret og kast ut sluken et annet sted! At det går litt trasigt med hennes forlovede nå, betyr ikke at de ikke kan ordne opp i ting ? Hvis du kjører på med denne dama nå, risikerer du å bli delaktig i et brudd av en forlovelse. Og til alle som skulle lese dette, ikke kom med noe tull om at forloveden til denne dama har seg selv å takke eller noe lignende sprøyt. Synes folk skal ha såpass respekt for andres forhold at når de vet at de faktisk er forlovet, så bør man ligge unna.

 

Men hvis dama er helt 100 % klar på å bryte forlovelsen og hoppe i dine armer, så er det en annen sak

Lenke til kommentar

Jeg synes at du burde avvente litt inntil du ser hva som skjer mellom de to. Det at dere har sex når hun enda er i et forhold kan jo da gi en pekepinn for framtidige forhold. Hva hvis typen hennes er helt super, og det er hun som er problemet? At han rett og slett er for "kjedelig" for henne, ikke nok spenning osv osv. (typisk jenteting)

Vet så jævig godt selv hvordan det føles,når dama er utro så jeg synes dette er galt.

Endret av Bestof81
Lenke til kommentar

Fikk ikke helt med meg hvor lenge der har drevet på, men hvis det bare har vart et par uker så er det vel litt tidlig å begynne å spørre om sånt som hva hun skal gjøre med forloveden. Det tror jeg kan føre til at hun føler seg presset og kanskje vil trekke seg ut. Når det derimot går over et par måneder og ting fortsatt er like greit så kan det være på sin plass å prate om det. Hun har sikkert ikke intensjon om å leve dobbeltliv altfor lenge. Hun må jo stå i ganske mye dritt med hemmeligheter osv med forloveden.

 

Du har jo valgt å gå inn i dette og hvis du vil noe mer så er det vel på sin plass å spille kortene riktig. Press fører som oftest til negative følelser og dermed kanskje miste tiltrekning osv.

Lenke til kommentar
Hva om denne jenta bare vil være venner? Har hun gitt noe tegn på at hun vil mer?

Vi hadde sex i edru tilstand her om dagen, og det virker ikke som hun angrer på det. Det er vel et tegn på at hun vil mer.. :) Men samtidig vil hun (og jeg forsåvidt) ikke forhaste noe, og heller bli enda bedre kjent før det eventuelt er snakk om noe forhold. Men det er jo så teit når alt må foregå hemmelig ovenfor forloveden... Uff, må jeg ty til den kjipe alvorspraten?

 

Hehe planer om å ty til alvorspraten etter å ha banga henne noen runde til...:)

 

Kjør på sier eg nå bare, men ikke forvent noe forlovelse og ekteskap fra denne dama i fremtiden uten at hun eventuelt rir en annen hingst etter deg, når dere blir kanskje forlova i fremtiden.

 

Nå som hun fysisk er utro er det i bunn og grunn ingen vei tilbake. Synd det går utover den stakkar forloveden, hennes, men nå tildags er forlovelse i mine øyner en vits for veldig mange.

Lenke til kommentar

Move on!!

Finn deg en jente som bare er ute etter en ting: DEG!! En ting er at dere finner tonen og kjemien er på topp, men det er før hverdagen innhenter dere. Alt er bare rosenrødt den første tiden. Kanskje du bare er en trøst i hverdagen til en "frustrert frue (frøken :!: ). Nei, min gode mann. Vær selvstendig og trekk deg tilbake og la henne komme til deg hvis hun vil. Spill krevende! Sett krav så hun vet hvor hun har deg hen. Du kan si noe sånt som at skal hun fortjene deg, må hun bryte forlovelsen først. Du vil ikke være en som blir utnyttet for at hun skal teste forholdet sitt. Kanskje hun tar hevn etter at han har vært utro...?? Det er lov å se, men ikke røre..

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Vi har alle (med marginale unntak) det som skal til for å være utro: Kjønnsorganer og fri vilje. Om vi ender opp med å være det eller ikke kommer helt an på. Folk som har vært utro "har" eller "mangler" ikke noe i forhold til trofaste, de har bare hatt andre liv. Utroskap er så vanlig at det ikke kan stemples som sykelig.

 

 

"Fri vilje" er en myte. Det er ikke slik at folk er ultimate mestere over sin egen psyke, tvert imot. "Fri vilje" må dele plass med en hel haug av forskjellige faktorer som påvirker dine avgjørelser. I den sammenhengen blir den forsvinnende liten. Stort sett, så vil mennesker foreta samme avgjørelser som de gjorde forrige gang når de stilles overfor valgsituasjoner.

 

Det er vel ingen som har stemplet utroskap som sykelig så vidt jeg har sett. Da kunne man like gjerne stemplet homofili som sykelig i samme slengen.

 

Det er naivt å tro at dama "bare vil være venner". Og legger hun opp til å møte andre menn, istedenfor å være voksen og ordne opp med forloveden, så ville jeg tatt det for gitt at hun vil gjøre det samme mot deg, når dere eventuellt skulle blitt sammen og møter på samlivsproblemer.

Lenke til kommentar

En ting til:

 

Selv om dere finner tonen og har "kjemi", så betyr ikke dette at dere nødvendigvis er ment for hverandre.

 

Det virker som det er utrolig få mennesker som tar hensyn til at utroskap og situasjoner som leder fram til utroskap er mye mer spennende og pirrende enn et vanlig forhold. Fordi det er forbudt og tabu. Det er derfor damer sitter klistra til såpeoperane. Det er drama i hverdagen. Så jeg ville ikke gjort meg opp for store forhåpninger, når det gjelder å "ta over dama".

Lenke til kommentar
Trådstarter; |d|07 som ikke har snakket med forloveden hennes FØR du banga henne. Han kommer til å bli piss forbanna hvis han får vite det. Alt i alt så hadde jeg dumpet henne hvis jeg fikk vite at hun er utro :) Det går ikke ann.

 

Jeg har opplevd at samboeren min, gjennom 4 år, plutselig fortalte at hun hadde vært utro på firmafest. Jeg ble ikke forbannet, jeg ble jævla skuffa. At fyren hun jobber med kasta seg over henne forstår jeg jo godt, dama er jo fantastisk - ikke sant? Det er ene og alene hennes ansvar, han har ikke noe ansvar for at hun hadde samboer. Selv om vi hadde vært gift så hadde jeg ikke brydd meg med å bli forbannet på fyren, det var hun jeg hadde en "avtale" med. Altså at vi skulle være sammen og ikke ha sex med andre. Hun valgte å bryte den avtalen, jeg hadde ingen avtale med alle verdens menn om at de skulle holde seg unna dama mi.

 

Jeg håper for hennes del at det var verd det og at hun valgte rett. Jeg vet hva jeg er god for og hun vet vel hva hun har mistet også. :)

 

Så det eneste trådstarter trenger å bry seg med er om han virkelig vil være deltaker i å knuse hjertet til forloveden til denne dama. En ting er å gjøre det slutt først, men å knulle rundt på denne måten er bare idiotisk. Jeg tror nok også trådstarter bør være klar over at du kanskje bare er et leketøy for henne. At hun trenger litt spenning, at hun kjeder seg og bruker deg for å få utløp for dette. Hvem vet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...