Gå til innhold

Er Du Desperat Hvis Du...


Anbefalte innlegg

Er det desperat og betale masse penger for og få et bud med roser levert til ei jente med beskjed?

 

Er det desperat og reise halve verden fordi du skal KUN se / si at du elsker / prøve deg på ei jente / gutt

 

Er det desperat og være så SNILL som mulig med ei jente, aka kjøpe ting / bære bøker / og alt sånne ting men IKKE tørre og si du elsker jenta?

 

Er det desperat og ringe ei jente og snakke mange timer fordi du bare liker og høre stemmen til noen ?

 

 

Mange sier JA til dette jeg sier Nei det er ikke desperat det er søt det er kjærlighet det er forelskelse det er Noe man ikke burde være flau over eller tenke over engang kanskje han vennen din har det sånn at det er på wow han klarer og prate mest med hu kanskje det er der de kan dele noe som er vanskelig fjes til fjes jeg vet ikke alt jeg kan si er at jeg synes det er søt og ikke Desperat

 

til de som sier det er pure desperat har sansyneligvis aldri jobbet eller gjort noe spesielt når det kommer til et forhold / kjærlighet ellers så ser de veldig firkantet på dette

 

*sorry får wall of tekst men måtte bare svare på dette:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg først startet å lese trodde jeg han hadde blitt kjent med denne jenta over nettet, og at det bare var en random person i ett annet land eller noe, men det er hun tydeligvis ikke.

 

Siden det er noen kompisen til trådstarter kjenner/vet om i RL, så vil jeg ikke si han er desperat når betaler penger hver måned til Blizzard for å prate med henne, han har bare en dårlig framgangsmåte for å få kontakt med denne jenta på :p

 

Men jeg vil ikke sammenligne det og holde kontakten med ei jente man er interessert, over World of Warcraft, med enkelte romantiske klisjeer fra filmer som er nevnt her i tråden.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Er du desperat hvis du spiller wow kun for å chate med en jente? = betale penger for å snakke med ei jente? Når du i det hele tat kan bruke msn?

Kjenner en som gjør dette men bare lure på om du er desperat eller ikke da?

 

Mange bruker og penger på gaver og roser for å få kontakt med en jente de liker. Om det er desperasjon er et annet spørsmål. De sier at forelskelse har mange likhetstrekk med galskap så slik sett får man heller kalle det galskap og bli ferdig med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...