Gå til innhold

Er Du Desperat Hvis Du...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte det eg og men så bor han jo ca 5 min med kjøring ifra na, ca 15 min med sykling og så er han hos henne. Er ikkje det bedre enn å chate på wow da... Jaffal trodde eg det.

 

First of, for en absurd teit tråd.

 

Og tror du ikke sannsynligheten er tilstede for at han kun sa det der til deg for at du ikke skulle tro at han spilte WoW 4real?

 

Mitt råd til deg, slutt å legg deg opp i andres saker.

Lenke til kommentar
Tenkte det eg og men så bor han jo ca 5 min med kjøring ifra na, ca 15 min med sykling og så er han hos henne. Er ikkje det bedre enn å chate på wow da... Jaffal trodde eg det.

 

First of, for en absurd teit tråd.

 

Og tror du ikke sannsynligheten er tilstede for at han kun sa det der til deg for at du ikke skulle tro at han spilte WoW 4real?

 

Mitt råd til deg, slutt å legg deg opp i andres saker.

Btw du svarte aldri på det spørsmåle eg spurte om.

 

Heile tråden var kun et enkelt spørsmål eg blander meg kje i deres saker men eg lure på om de er det eller kje. Vil de gjøre det så får de bare gjøre det.

Btw sannsyligheten for at han eg tenker på spiller wow er liten siden han kje liker å spille wow, men fortsatt er det hans valg.

Endret av COJ1
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tenkte det eg og men så bor han jo ca 5 min med kjøring ifra na, ca 15 min med sykling og så er han hos henne. Er ikkje det bedre enn å chate på wow da... Jaffal trodde eg det.

 

First of, for en absurd teit tråd.

 

Og tror du ikke sannsynligheten er tilstede for at han kun sa det der til deg for at du ikke skulle tro at han spilte WoW 4real?

 

Mitt råd til deg, slutt å legg deg opp i andres saker.

Btw du svarte aldri på det spørsmåle eg spurte om.

 

Heile tråden var kun et enkelt spørsmål eg blander meg kje i deres saker men eg lure på om de er det eller kje. Vil de gjøre det så får de bare gjøre det.

Btw sannsyligheten for at han eg tenker på spiller wow er liten siden han kje liker å spille wow, men fortsatt er det hans valg.

 

Som sagt, jeg synes dette er absurd og teit tråd. Eneste grunnen til at jeg svarte var for å komme med mitt synspunkt, ikke for å svare på spørsmåket ditt.

 

Problemstilling til OP er så bak mål at tråden i grunn burde stenges. Mulig burde den kanskje flyttes til Samliv-delen av forumet.

Lenke til kommentar
Er du desperat hvis du spiller wow kun for å chate med en jente? = betale penger for å snakke med ei jente? Når du i det hele tat kan bruke msn?

Kjenner en som gjør dette men bare lure på om du er desperat eller ikke da?

 

Betale penger for å snakke med ei jente? Når du chatter med henne på msn, må du alikevell betale for strøm og nett, ergo, du betaler fortsatt for å snakke med ei jente.

Også er det ikke sikkert han er desperat; man kan ofte gå til ekstreme grenser for å få kontakt med ei jente man liker ;)

Lenke til kommentar

E7ite, det var vel nesten det teiteste inlegget jeg har sett hitill i år, og det er snart november..

 

Altså, jeg kan si meg enig at det er meningsløst å lage en tråd på et forum, og spørre om kompisen hans er desp når han gamer wow for å snakke med en jente, Men å starte å være spydig mot trådstarter og spørre om han er sjalu på kompisen sin, hvorfor skulle det være et tema?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
E7ite, det var vel nesten det teiteste inlegget jeg har sett hitill i år, og det er snart november..

 

Altså, jeg kan si meg enig at det er meningsløst å lage en tråd på et forum, og spørre om kompisen hans er desp når han gamer wow for å snakke med en jente, Men å starte å være spydig mot trådstarter og spørre om han er sjalu på kompisen sin, hvorfor skulle det være et tema?

 

Det kan vera eit tema for at det er grunnen til at han poster dette?

Å hadde han vore kompisen hadde han vel ikkje oppretta ein tråd for å få fram at han var desperat? Det hadde vore meir naturlig med eit klapp på skuldero og "Go for it bro"!

Så eg føler at eg er i min fulle rett til å bli litt spydig mot han, når trådstarter sin post allerede er spydig mot Fornærmede ved å kalle han desperat.

 

 

Og ja, Cyber er ein naturlig del av MMO tilværelsen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...