PabloEscobar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sitter og er hypp på å knuse en kompis i FIFA på ps3.. Vi går inn på samme lobby, og jeg inviter han, han tar imot.. Men når vi skal velge lag, får kun den som har invitert valgt lag! Slet også med dette på FIFA08, fikk beskjed om å skifte NAT-innstillinger.. Dette er da altså gjort på hans og min, og vi får fremdeles ikke spilt mot hverandre. Jeg får kun spilt når jeg starter et rangert spill selv, og da er det jo random hvem du møter! NOEN SOM HAR PEIL ? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå