mortania Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du sa faktisk " det perfekte for meg er en på 17-18 cm." Tror jeg da virkelig det var det du sa, hvis ikke får du ha meg unnskyldt Men den rent fysiske følelsen må da være helt forskjellig, når man kan ta en på 10cm og en på 17cm ? Kanskje ikke nødvendigvis bedre eller verre, men en viss forskjell ?Bare det jeg ville få fram, og skjønner jo at du ikke har sagt at alle jenter har en sjede som er 10 cm dyp x)Men mange setter jo tydeligvis pris på en penis over gjennomsnittet, for å få denne følelsen av å nærmest bli "sprengt". Sa fremdeles ikke det var det jeg foretrakk Jeg setter god sex mye høyere enn mål. Sikkert derfor jeg ikke har funnet på å måle tissen til kjæresten min enda Det er veldig individuelt om jenter liker å bli bunnet eller ikke. Jeg vil helst ha meg det frabedt. For det første er det vondt og ubehagelig, om om det en gang skulle bo en liten tass der, tror jeg ikke han hadde vært så veldig begeistret for å hilse SÅPASS mye på faren sin før han ble født Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du sa faktisk " det perfekte for meg er en på 17-18 cm." Tror jeg da virkelig det var det du sa, hvis ikke får du ha meg unnskyldt Men den rent fysiske følelsen må da være helt forskjellig, når man kan ta en på 10cm og en på 17cm ? Kanskje ikke nødvendigvis bedre eller verre, men en viss forskjell ?Bare det jeg ville få fram, og skjønner jo at du ikke har sagt at alle jenter har en sjede som er 10 cm dyp x)Men mange setter jo tydeligvis pris på en penis over gjennomsnittet, for å få denne følelsen av å nærmest bli "sprengt". Sa fremdeles ikke det var det jeg foretrakk Jeg setter god sex mye høyere enn mål. Sikkert derfor jeg ikke har funnet på å måle tissen til kjæresten min enda Det er veldig individuelt om jenter liker å bli bunnet eller ikke. Jeg vil helst ha meg det frabedt. For det første er det vondt og ubehagelig, om om det en gang skulle bo en liten tass der, tror jeg ikke han hadde vært så veldig begeistret for å hilse SÅPASS mye på faren sin før han ble født Jaja, klart det. Men hvis du ser på kun størrelsen, så sa du jo at 17-18 var perfekt for deg, altså er vel den størrelsen den du foretrekker ..? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jaja, klart det. Men hvis du ser på kun størrelsen, så sa du jo at 17-18 var perfekt for deg, altså er vel den størrelsen den du foretrekker ..? Som jeg sa i forrige post, skriver det med tykk skrift denne gangen så du virkelig skal få det med deg: Jeg setter god sex mye høyere enn mål. Det betyr ingen verdens ting hvor stor en penis er, fordi størrelsen på penisen ikke har noe med kvaliteten av sexen å gjøre. Med andre ord foretrekker jeg en som vet hvordan han skal bruke verktøyet sitt. Det er forresten vanskelig å kjenne forskjell på peniser når man har sex (lengdemessig), jeg vet bare hvor stort jeg kan gå uten å få vondt. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jaja, klart det. Men hvis du ser på kun størrelsen, så sa du jo at 17-18 var perfekt for deg, altså er vel den størrelsen den du foretrekker ..? Som jeg sa i forrige post, skriver det med tykk skrift denne gangen så du virkelig skal få det med deg: Jeg setter god sex mye høyere enn mål. Det betyr ingen verdens ting hvor stor en penis er, fordi størrelsen på penisen ikke har noe med kvaliteten av sexen å gjøre. Med andre ord foretrekker jeg en som vet hvordan han skal bruke verktøyet sitt. Det er forresten vanskelig å kjenne forskjell på peniser når man har sex (lengdemessig), jeg vet bare hvor stort jeg kan gå uten å få vondt. Neivel, da skjønner jeg ikke hvordan du kan si at den perfekte størrelsen for deg er 17-18 cm ? Så da betyr det tydeligvis noe for deg. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neivel, da skjønner jeg ikke hvordan du kan si at den perfekte størrelsen for deg er 17-18 cm ?Så da betyr det tydeligvis noe for deg. Det betyr så mye som at den passer inn i fitten min, ferdig diskusjon. Jævlig vanskelig du skulle være da. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neivel, da skjønner jeg ikke hvordan du kan si at den perfekte størrelsen for deg er 17-18 cm ?Så da betyr det tydeligvis noe for deg. Det betyr så mye som at den passer inn i fitten min, ferdig diskusjon. Jævlig vanskelig du skulle være da. Ja, og da tydeligvis bedre enn andre størrelser, siden du sa at denne størrelsen er PERFEKT for deg. Bare det jeg skulle frem til, at det er ganske rart å si at skjeden er bare 10 cm dyp, trenger ikke noe større bla bla bla, og så si "men, for meg er 17-18cm perfekt " . Det er da helt greit, men fortsatt litt selvmotsigende. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neivel, da skjønner jeg ikke hvordan du kan si at den perfekte størrelsen for deg er 17-18 cm ?Så da betyr det tydeligvis noe for deg. Det betyr så mye som at den passer inn i fitten min, ferdig diskusjon. Jævlig vanskelig du skulle være da. Ja, og da tydeligvis bedre enn andre størrelser, siden du sa at denne størrelsen er PERFEKT for deg. Bare det jeg skulle frem til, at det er ganske rart å si at skjeden er bare 10 cm dyp, trenger ikke noe større bla bla bla, og så si "men, for meg er 17-18cm perfekt " . Det er da helt greit, men fortsatt litt selvmotsigende. Du er meningsløst kverulerende. Hva så om min sjede er litt dypere enn 10 cm? Og igjen, så har jeg ALDRI sagt at sjeden er 10 cm på alle kvinnemennesker i hele verden, det er et gjennomsnitt. Du vet, summen av alle delt på alle. Det er ikke selvmotsigende ett sted bare fordi jeg kan ha sex med 17 cm penis uten å oppleve ubehag. Blir det noe større får jeg jævlig vondt. Er det mindre, så merker jeg da ikke noen forskjell av den grunn! Jeg vet ikke med andre jenter, men jeg har ikke mulighet til å måle en penis inni meg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg så sinnsykt opp i akkurat dette her, mennesker må da vel få lov å ha forskjellig form og farge. Og jeg kan ha like bra sex med en som har 10 cm penis som en som har 15. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neivel, da skjønner jeg ikke hvordan du kan si at den perfekte størrelsen for deg er 17-18 cm ?Så da betyr det tydeligvis noe for deg. Det betyr så mye som at den passer inn i fitten min, ferdig diskusjon. Jævlig vanskelig du skulle være da. Ja, og da tydeligvis bedre enn andre størrelser, siden du sa at denne størrelsen er PERFEKT for deg. Bare det jeg skulle frem til, at det er ganske rart å si at skjeden er bare 10 cm dyp, trenger ikke noe større bla bla bla, og så si "men, for meg er 17-18cm perfekt " . Det er da helt greit, men fortsatt litt selvmotsigende. Du er meningsløst kverulerende. Hva så om min sjede er litt dypere enn 10 cm? Og igjen, så har jeg ALDRI sagt at sjeden er 10 cm på alle kvinnemennesker i hele verden, det er et gjennomsnitt. Du vet, summen av alle delt på alle. Det er ikke selvmotsigende ett sted bare fordi jeg kan ha sex med 17 cm penis uten å oppleve ubehag. Blir det noe større får jeg jævlig vondt. Er det mindre, så merker jeg da ikke noen forskjell av den grunn! Jeg vet ikke med andre jenter, men jeg har ikke mulighet til å måle en penis inni meg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg så sinnsykt opp i akkurat dette her, mennesker må da vel få lov å ha forskjellig form og farge. Og jeg kan ha like bra sex med en som har 10 cm penis som en som har 15. Morsomt at du hele tiden kommenterer noe helt annet enn det jeg har sagt. Sa aldri noe om at det er noe feil eller rart med sjeden din, ei heller at den ikke er dypere enn en "gjennomsnittlig". Det jeg synes er merkelig er at du ofte sier at størrelsen ikke teller, MEN samtidig sier at 17-18 cm er perfekt for deg.. Da teller den jo allikevel ? Lite poeng i å diskutere det , så gidder ikke det her mer. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det jeg synes er merkelig er at du ofte sier at størrelsen ikke teller, MEN samtidig sier at 17-18 cm er perfekt for deg.. Da teller den jo allikevel ? Hvis du hadde fulgt med på hva hun skriver, så sier hun at 17-18 cm er så langt det kan bli for henne uten at det blir ubehagelig. Altså at det er akkurat den lengden som fungerer. Men så sier hun også at hun ikke merker forskjell om den er litt kortere enn det. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å få med seg dette. Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Ok, stor diskusjon her ;D Takk for allt tips, trenger ikke bekymre meg Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Haha. Man.. Vi to er like gamle.. Slapp av lism.. Vi to har like store (tror jeg) Og eksen min og jeg hadde sex.. og hun nøyt det VELDIG!! Så slapp helt av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg