S-r-ex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Etter å ha sett de nyoppussede sidene til Criterion, kom jeg til å klikke "coming soon". På denne siden annonseres "Pack 4", "5", "6" og "7"!!! Vi utenfor studioet har selvfølgelig ingen peiling enda hva disse inneberer utenom at Island garantert er blandt dem, men hva mer er det vi får? 31 oktober får vi vite om Pack 4, mens de videre fredagende vil ta for seg de neste oppdateringene én for én. Pack 7 får vii detalj 21 november, men de nevner at de går inn i desember, så det er mulig at vi får ENDA mye mer til Paradise City! Jeg tviler på at det er mange andre spill der ute som vil gi så ekstremt mye for pengene....sett at disse pakkene er gratis da.... Men bare se selv! http://criteriongames.com/packs/coming_soon.php Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 31 oktober får vi vite om Pack 4, Har det kommet noe ny info om pack 4 i dag? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 ja, kommer ny pack i februar... Burnout party greier, er no multiplayer greier. http://criteriongames.com/article.php?artID=367 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 "You'll be able to purchase this awesome premium Burnout Paradise content from February 2009." :| Der sluttet gratis oppdateringene ja... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 "You'll be able to purchase this awesome premium Burnout Paradise content from February 2009." :| Der sluttet gratis oppdateringene ja... Det var på tide. Synes nesten synd på Criterion får å jobbe så mye for ingenting. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Pack nr.5 er så vidt vist frem, den er mye mer interresang enn nr.4, for her kommer skins til eksisterende biler som får dem til å se ut som film-ikoner! http://criteriongames.com/article.php?artID=369 De har bare vist frem den ene, Jansen 88 Special som ser ut som...tadadadaaaaa...DeLorean'en fra Back to the Future! Få boosten full, og når du bånner gassen får du flammespor etter doningen, og trykk L3 for å trekke inn hjulene og svev av gårde rundt i Paradise! De andre bilene er kjent som Cavalry Bootlegger, Manhattan Spirit og GT Nighthawk. Har vert diskusjoner rundt de to første, men mange har gjort seg enige om at Nighthawk'en er KITT fra Knight Rider, hvilken jeg virkelig håper. Håper også på at L3 aktiverer super pursuit mode Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Cavalry Bootlegger = Bilen fra Dukes of Hazard? Den så vel omtrent sånn ut? Manhattan Spirit : Hmm... Christine? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Her har vi i det minste den nye KITT fra den nye Knight Rider-serien: Nye serien er fakisk ikke så ille heller. KITT deler litt personligheten og replikkene med forgjengeren. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har hørt så mye bra om dette spillet nå at det er nesten som om jeg vurderer å kjøpe det. Liker godt å høre at de kommer med oppdateringer selv lenge etter utgivelsen. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 http://criteriongames.com/packs/boost_specials.php Og dermed var det snakk om neste pack! Denne gangen får vi to nye biler med ny type boost! Den første er Carson Extreme Hotrod, som bruker Hotrod'en som basis, men har en motor som utgjør bilens høyeste punkt, syke eksosrør, diger spoiler bak og ser ut til å være litt strukket ut. Den andre bilen.....får vi vite om utpå på nyåret.... Nye boost-flammen er forøvig blå, i følge bildet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har hørt så mye bra om dette spillet nå at det er nesten som om jeg vurderer å kjøpe det. Liker godt å høre at de kommer med oppdateringer selv lenge etter utgivelsen. Jeg også. Men avgjørende spørsmål, er det fortsatt umulig å restarte et løp hvis en failer? Må du kjøre helt tilbake til startlinjen igjen? Jeg håper for guds skyld dette er patchet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du må fortsatt kjøre tilbake igjen hvis du failer. Men de fleste løpene er jo så lette at du klarer de på første eller andre forsøk så det er jo ikke så veldig ille. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Slik jeg forstår kommer det en utgave av Burnout: Paradise som inneholder spillet og alle oppdateringene som har kommet innen februar?. Vil denne pakken/samlerutgaven koste mer enn utgaven som er ute nå? -Paisley. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det tror jeg ikke, for alle oppdateringene har jo vært gratis. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Ja, Ultimate Box kommer i februar med både Cagney, Bikes og Party Pack, og noe snakk om "enhanced version" av byen. Ikke spør meg, om du vil vite om det siste, da må du nok dra til Criterions kontorer og tvinge det ut av dem... Når det gjelder restart av løp er det nesten alltid et annet event i nærheten, med mindre det er snakk om helt på slutten, når du bare har litt igjen. Men det er godt og vel 20 timers spilletid til om du er effektiv. Si 30-35 timer....litt til for 101%....og noen timer till for 101% på Bikes.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå