Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en bærbar PC for samboeren min. Hun er hovedfagstudent, og skal mest bruke den til word osv. Dessuten vil hun ha en maskin hun kan se dvd-filmer på, spille musikk med og surfe med. Maskinen skal dessuten være så billig som mulig.

Har funnet to svært billige PC'er. Hvilken anbefaler dere?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

eller

Fujitsu Siemens Amilo A 6600 på http://www.siba.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zepto'en ser ok ut den og, men da får jeg jo nesten lik maskin i Fujitsu Siemens Amilo A6600 på www.siba.no for 2000 kr mindre. CD-brenner trenger hun ikke, for det skal jeg ha i den råtassen av en maskin jeg snart skal kjøpe :D og det er vel ikke så stor forskjell på AMD Athlon XP 1400+ og AMD Athlon XP 2000+ at det er verdt å svi av to laken for å gå opp?

Lenke til kommentar

Du får 4xUSB2.0 på Zepto'en, mens HP gir deg 2xUSB1.0.

Hovedfordelen med Zepto er mobil prosessor som gir bedre batterikapasitet og mindre støy/varme.

Men seff, velg selv.

Hvis den er til er en dame så bruker hun vel ikke annet enn word og trenger muligheten til å sjekke hotmailen sin...? Da holder den billigeste.

Lenke til kommentar

:smile: det er vel stort sett word og hotmail det kommer til å gå i, ja...

Jeg har bestemt meg for å kjøpe maskin med mobil prosessor. Mener det er det i den fra Siba. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette.

Men 4xusb2 mot 2xusb1 er jo helt klart en fordel.

Lenke til kommentar

Mobil prosessor er et must hvis hun skal jobbe seriøst med den, så slipper hun alle de fæle viftene som slår seg på i ett kjør. Jeg anbefaler Zepto på grunn av deres grenseløse service og oppfølging. Har ikke sett deres like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...