Altobelli Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei, får denne feilmeldingen jevnt og trutt GoogleDesktop.exe - Ugyldig bilde. C:/Windows/system32/windowscodecsext.dll er enten ikke laget for å kjøre under windows, eller inneholder en feil. Forsøk å installere programmet på nytt med originale installasjonsmediet, eller kontakt systemansvarlig eller programvareleverandøren for assistanse Greier heller ikke spille noen spill pga. dette. Noen som vet hva det kan være, og hva jeg eventuelt bør gjøre? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Når oppsto denne feilmeldingen (i forbindelse med installasjon/oppdatering av ett eller annet) ? Du kunne ha forsøkt å kjøre en systemgjenoppretting til en dato før problemet oppsto (Tilbehør->systemverktøy->systemgjeoppretting). Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Når oppsto denne feilmeldingen (i forbindelse med installasjon/oppdatering av ett eller annet) ? Du kunne ha forsøkt å kjøre en systemgjenoppretting til en dato før problemet oppsto (Tilbehør->systemverktøy->systemgjeoppretting). Feilmedlingen oppsto etter at pcen min hadde vært "nede" i mange dager, jeg greide ikke komme meg inn på pcen(skjermen ble bare svart etter innlogging). Da jeg endelig fikk fiksa opp i dette, og kom inn på pcen, var brannmuren og alle anti-virus programmer avslått, det var da jeg merket det for første gang Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Greier ikke gjenopprette systemet til et tidspunkt før jeg fikk problemet, nei Begynner å bli kraftig lei av "warningen" som dukker opp på skjermen hvert 5min. Endret 28. oktober 2008 av mentalitet Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Får du noen feilmelding på systemgjenopprettingen? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Får du noen feilmelding på systemgjenopprettingen? Nope, ingenting.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis det er slik at du får melding om at ingenting ble forandret da du kjørte systemgjenopprettingen, kan du starte pc'n i sikker modus og kjøre systemgjenopprettingen derfra. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis det er slik at du får melding om at ingenting ble forandret da du kjørte systemgjenopprettingen, kan du starte pc'n i sikker modus og kjøre systemgjenopprettingen derfra. Ok.... beklager min fullstendige tardness... men hvordan kjører jeg pcn i sikker modus? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Reboot trykk F8 flere ganger,velg sikkerhetmodus. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Har kjørt systemgjennoppretning i sikker modus nå, men får opp noe annet shit når jeg skal innstalere et spill: AutorunAPP har slutta å virke, og må lukkes... skjedde også når jeg skulle cracke et spill. Noen som vet noe? Har googlet det, men fant ingenting Endret 29. oktober 2008 av mentalitet Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kjører pc'n ok eller er det ting som tilsier at den kan være infisert? Dette AutorunAPP-problemet, gjelder det alle spill eller ett spesielt? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Pc'en kjører som normalt. AutorunApp gjelder alle spill, ja Lenke til kommentar
norbat Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kjør gjerne gjennom veiledningen. Loggene det spørres etter, poster du her i din egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå