Gå til innhold

Fryktet virus - desktop.exe

Anbefalte innlegg

Hei, får denne feilmeldingen jevnt og trutt :hmm: GoogleDesktop.exe - Ugyldig bilde. C:/Windows/system32/windowscodecsext.dll er enten ikke laget for å kjøre under windows, eller inneholder en feil. Forsøk å installere programmet på nytt med originale installasjonsmediet, eller kontakt systemansvarlig eller programvareleverandøren for assistanse

Greier heller ikke spille noen spill pga. dette. Noen som vet hva det kan være, og hva jeg eventuelt bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når oppsto denne feilmeldingen (i forbindelse med installasjon/oppdatering av ett eller annet) ?

Du kunne ha forsøkt å kjøre en systemgjenoppretting til en dato før problemet oppsto

(Tilbehør->systemverktøy->systemgjeoppretting).

Feilmedlingen oppsto etter at pcen min hadde vært "nede" i mange dager, jeg greide ikke komme meg inn på pcen(skjermen ble bare svart etter innlogging). Da jeg endelig fikk fiksa opp i dette, og kom inn på pcen, var brannmuren og alle anti-virus programmer avslått, det var da jeg merket det for første gang

Lenke til kommentar

Har kjørt systemgjennoppretning i sikker modus nå, men får opp noe annet shit når jeg skal innstalere et spill: AutorunAPP har slutta å virke, og må lukkes... skjedde også når jeg skulle cracke et spill. Noen som vet noe? Har googlet det, men fant ingenting

Endret av mentalitet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...