Trollfjes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Når jeg spiller fryser skjermen til f.eks rosa, rød, blå og brun etc. Det skjer helt uten videre, så må jeg restarte maskinen for og fjerne det, det har begynt og skje oftere og oftere! Mvh. WildWolF Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Første jeg tengte på var dårlig kontakt mellom skjerm og skjermkort. Men iogmed at det går over når du restarter, aner jeg ikke hva som er problemet. Kanskje prøve å reinstallere skjermkort drivere? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Trolig er skjermkortet for varmt. Sjekk om viftene fungerer osv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er nok varme ja, prøv å fjern støv fra vifta på kortet Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Er nok varme ja, prøv å fjern støv fra vifta på kortet Skal sjekke tempen, det er et 9800GX2 kort, og koker ikke over når jeg spillte crysis i rundt 1 time istad! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det kan fort variere fra spill til spill. Fargene mine begynnte å tulle når jeg spilte wow, men det funket på andre spill så jeg trodde det ikke var så galt. Etter en uke med googling etter problemløsning\spille andre spill, åpnet jeg opp PC-en for å sjekke. Der var begge viftene, brukte sånn SLI - hvor du kan ha to skjermkort, brent av selve kortene. Slik gikk begge i søppeldunken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå